پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

۰

شرط انتصاب در دانشگاهها مشارکت در فتنه 78 و 88 بود

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

پایگاه اطلاع رسانی ثامنکارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: تخلیه دانشگاهها از نیروهای وفادار نظام و زمینه سازی برای استفاده از امکانات دانشگاه برای فتنه های بعدی هدف اصلی تغییرات در دانشگاها بود، که باید جلوی آن گرفته می شد.

به گزارش ثامن،محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر غیر سیاسی بودن استیضاح وزیر علوم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  ثامن، بیان داشت: کار آقای فرجی دانا نباید به استیضاح کشیده می شد بلکه اصلا نباید مجلس به او رای اعتماد می داد، بعد از آن هم بنا بر عملکرد اولیه وی نباید به او مهلت بیشتری داده می شد، در حقیقت آقای فرجی دانا به این شرط وزیر شده است که مطابق با نظر اصلاح طلبان تندرو یا همان فتنه گران عمل کند.

وی گفت: تخلیه دانشگاهها از نیروهای وفادار نظام و زمینه سازی برای استفاده از امکانات دانشگاه برای فتنه های بعدی هدف اصلی تغییرات در دانشگاها بود، که باید جلوی آن گرفته می شد.

قدیری ابیانه  در پاسخ به این سوال که دلیل ترس دولت و فرافکنی های رسانه های اطلاح طلب از استیضاح چیست؟ آیا از افشا شدن برخ ابهامات واهمه دارند؟ گفت: دولت ها با استیضاح وزرای خود موافق نیستند چرا که رئیس جمهور هر زمان که اراده کند می تواند وزیر را عزل کند اما استیضاح، عزل وزیر توسط مجلس است که در این صورت ابعاد و دلایل استیضاح روشن می شود.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک  در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از ترس دولت یازدهم از استیضاح فرجی دانا به این خاطر است که اگر یک وزیر به خاطر سیاسی بازی هایی که انجام داده عزل شود، طبیعتا به وزرای همسو با وی رای اعتماد داده نخواهد شد ، مگر اینکه  رئیس جمهور فرد اصولگرا یا معتدلی را برای آن سمت معرفی کند در آن صورت اصلاح طلبان و یا به عبارتی فتنه گران سلطه بر وزارت کلیدی علوم را از دست خواهند داد و این برای آنها خسران بزرگی محسوب می شود.

دکترای مدیرت استراتژیک خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم اصولا افرادی که از سوی رئیس جمهور برای سمت وزارت علوم معرفی شدند که همگی از افراط گرایان و حتی دخیل در فتنه بودند که این کار، سیاست اعتدال دولت را زیر سوال برد و این سوال مطرح می شود که اصرار رئیس جمهور برای معرفی فتنه گران برای تصدی چنین پست مهمی چیست؟

وی بیان داشت: شنیده شده آقای فرجی دانا بیان کرده اگر رای عدم اعتماد نگیرد ایران را ترک خواهد کرد، فردی که واقعا چنین نظری دارد صلاحیت مدیریت یک دانشکده را هم ندارد چه رسد به اینکه وزارت علوم را اداره کند هرچند این موضوع تکذیب شد اما مطرح  و تکذیب شدن این موضوع داری ابهام است که نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت.

قدیری ابیانه تصریح کرد: این نوع گفتارها و تهدیدها نشان دهنده عدم پایبندی به منافع و مصالح ملت است، اگر بر فرض حضور وی در ایران فایده هم داشته باشد! در فرهنگ اسلامی و در این 35 سال بارها از زبان مسئولین نظام بیان شده اگر مسئولیت خاصی از آنها گرفته شود نمی توانند خدمت گذاری را از آنها سلب کنند.

 

کارشناس مسائل سیاسی در پایان افزود: متاسفانه شرط انتصاب در وزارت علوم و دانشگاهها مشارکت در فتنه های سال 78 و 88 است؛ و بر اساس گزارشات موثق مخالفت با وجود دفاتر بسیج دانشجویی و نهاد رهبری و تلاش برای تضعیف تشکل های اسلامی دانشجویی و میدان دادن به تشکل های فتنه گر از جمله ویژگی هایی است که برای انتصابات در وزارت علوم امتیاز تلقی می گردد.

چهارشنبه, 29 مرداد 1393

۹۳/۰۶/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">