پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ

۰

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس مسائل استراتژیک گفت: رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی می‌توانند به عنوان یک قدرت حرف خود را به گوش جهانیان رسانده و هژمونی رسانه‌های صهیونیستی در دنیا را بشکنند.

قدیری ابیانه در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: یکی از تجربیاتی که ما می‌توانیم از دنیا بیاموزیم تجربه دو خبرگزاری آسوشیتدپرس و یونایتدپرس آمریکا است.

وی افزود: این دو خبرگزاری بین‌المللی که قسمت عظیمی از افکار مورد نظر رسانه‌های جهان را پوشش می‌‌دهند یعنی بسیاری از رسانه‌های جهان اخبار این دو خبرگزاری را به زبان خود ترجمه کرده و از آن استفاده می‌کنند. در حقیقت از همکاری رسانه های مکتوب کوچک شکل گرفته اند.

این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه با گذری که از دومین نمایشگاه رسانه‌ای دیجیتال انقلاب اسلامی داشتم متوجه داشتم که رسانه‌های بسیاری در عرصه فضای مجازی به صورت پراکنده در حال فعالیت هستند گفت: این رسانه‌ها که در عرصه فضای مجازی فعالیت می‌کنند از امکانات مختلفی برخوردار هستند. که امیدواریم با تشکیل چنین نمایشگاه‌های هم‌افزایی این رسانه‌ها بیشتر شده و بتوانیم همانند بعضی از رسانه‌های تاثیرگذار جهان در عرصه اطلاع‌رسانی تاثیرگذاری داشته باشیم. 

قدیری ابیانه بیان کرد: اگر رسانه‌های انقلابی فعال در فضای مجازی که در شهرهای مختلف فعالیت می‌کنند در یک حلقه بزرگتری به هم متصل شوند می‌توانند کارهای بزرگتری انجام دهند. 

وی ادامه داد: امروزه کشوری که از افکار عمومی جهان را در کنترل داشته باشد قدرت را در اختیار دارد و بسیاری از صاحبان سرمایه از رسانه‌ها به عنوان یک قدرت استفاده می‌کنند امیدواریم رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی بتوانند سخنان خود را به گوش جهانیان برسانند و از این طریق هژمونی رسانه‌های صهیونیستی را در دنیا شکسته و افکار عمومی را از سلطه آنها رها کنیم.

۹۳/۰۶/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">