پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ب.ظ

۰

رونمایی از  پوستر بشنو ای اسراپیل2

رسانه ها باید با چهره واقعی اسرائیل و صهیونیست هارا به جهانیان نشان دهند.به گزارش خبرنگار املش ما مستقر دردومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی ، محمد حسن قدیری ابیانه در مراسم رونمایی از پوستر “بشنو ای اسرائیل”  گفت:ماباید  دشمنان اسلام ، آمریکا و صهیونیست ها را مورد خطاب قرار دهیم و هشدار دهیم نسبت به عواقب جنایاتی که انجام میدهند تا  دست از این شرارت ها بردارند و به سرزمین خودشان بازگردند.

رونمایی از  پوستر بشنو ای اسراپیل2

وی افزود:  کاری که امروز دراین نمایشگاه راه افتاد کار بسیار قشنگی بود و باید در تمام جهان بسط و گسترش یابد.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد : من امیدوارم از این کارها که مخاطب قراردادن دشمنان است بیشتر انجام گیرد و به گوش همه جهانیان برسد.

قدیری ابیانه

سفیر سابق ایران در  مکزیک  گفت: در تلمود یهودیان  برای حضرت مریم و عیسی هیچ قداستی درنظر گرفته نشده است و آنها معتقدند که ایشان فرزند گناه می باشند. آنها غیریهودیان را انسان نمیدانند و می گویندآنها حیوان ناطقند و هرجا آنها را دیدید باید بکشید یا شرایط قتل آنها را فراهم نمائید.

قدیری ابیانه تصریح کرد: در ماههای اخیر پنتاگون اعلام نموده  رژیم صهیونیستی تا سال ۲۰۲۵ مضمحل خواهد شد (یعنی تا ۱۱ سال دیگه ) و از طرفی کسینجر هم درجایی بیان نمود که عمر رژیم صهیونیستی کمتراز ۱۰ سال است.

قدیری ابیانه1

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا  با تأکید بر اینکه  همین الان صهیونیست ها به دنبال اینند که راه بازگشت اسرائیلی ها را به سرزمین های اصلی شان ببندند و جلوی مهاجرت معکوس را بگیرند و اگر این جنگها را در غزه راه می اندازند فقط برای جلوگیری از سرنوشت محتومشان است.

وی افزود: پیروزی امروز گروههای فلسطینی ، تحلیلگران صهیونیست را به این نتیجه خواهد رساند  که اضمحلالشان  قبل از ۱۰ سال  است و آنرا بزودی اعلام خواهند نمود.

قدی ابیانه با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گذرگاه تاریخی  طول زمانی آنرا همین چندساله اخیر دانست وافزود:امیدواریم  بزودی شاهد امضحلال این رژیم منحوس باشیم.

 سفیر سابق ایران در مکزیک کودک کشی اسرائیل را تکرار تاریخ بیان نمود و گفت: این حادثه دوباره  پس از ۲۰۰۰ سال بار دیگر در تاریخ بوقوع پیوست.

وی با بیان اینکه باید چهره واقعی اسرائیل را به جهانیان نشان داد از اصحاب رسانه خواست با دقت و موشکافانه تر وارد شدن به مسائل صهیونیست ها آنهارا در جهان به گوش همگان برسانید.

در پایان این مراسم  که نماینده گروههای فلسطینی در ایران حضور داشت از پوستر “بشنو ای اسرائیل ” رونمایی شد.

۹۳/۰۶/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">