پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ

۰

مقاومت مردم غزه مصداق پیروزی خون بر شمشیر است/اضمحلال صهیونیست ها همان گذرگاه تاریخی مورد نظر رهبری استقدیری ابیانه در گفت وگو با «تهران پرس»؛ قدیری ابیانه گفت :مقاومت مردم غزه در اوج این جنایت ها در حقیقت مصداق خون بر شمشیر پیروز است که حضرت امام مطرح کرده بودند و اسرائیل را وادار به عقب نشینی و پذیرش خواسته های بر حق مردم غزه کرد.

محمد حسن قدیری ابیانه در جریان دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور در غرفه تهران پرس
، با ابراز این نکته که نمی توان به اعلام آتش بس صهیونیست ها اعتماد کرد ، گفت: مقاومت مردم غزه در اوج این جنایت ها در حقیقت مصداق پیروزی خون بر شمشیر پیروز است که حضرت امام مطرح کرده بودند  و اسرائیل را  وادار به عقب نشینی و پذیرش خواسته های  بر حق مردم غزه کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه موشک هایی که ایران  در خدمت مردم غزه قرار داد  و موشک هایی که خود آن ها طریقه ساختش را آموختند توانست تل آویو را  مورد حمله قرار دهد  که این مسئله امنیت  را از رژیم صهیونیستی  و مردم آن گرفت و این عدم احساس امنیت  منجر به تسریع مهاجرت معکوس از فلسطین اشغالی به کشورهای مبدا خودشان خواهد شد و این مهاجرت معکوس موجب اضمحلال رژیم صهیونیستی می شود  .

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: من معتقدم همین گذرگاه تاریخی که رهبر انقلاب از آن نام بردند ، در واقع همین اضمحلال رژیم صهیونیستی است.

 وی با اشاره به این که مردم غزه و کرانه بلاختری حق دارند در برابر تجاوز ها و حملات وحشیانه اسرائیل تسلیح شوند ، تسلیح کرانه باختری را ضروری دانست و گفت:آن طور که مقامات غزه گفته اند  طرح موضوع مسلح شدند کرانه باختری  در عقب نشینی  رژیم صهیونیستی تاثیر داشته است.

قدیری ابیانه در پایان تاکید کرد: البته  حزب الله مسلح است و نیروهای مقاومت در سوریه نیز مسلح هستند و می توانند ضربات سختی به اسرائیل بزنند و نیروهای نظامی و مردم آنجا جنگدییده و آب دیده تر شده اند  و البته همه ی این مسائل یک پیروزی بزرگ برای ایران است.

۹۳/۰۶/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">