پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ب.ظ

۰

در مسئله فرهنگ به دولت نمره منفی می دهم

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ب.ظ
در گفتگو با بسیج پرس سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: مقامات دولتی اظهار نظرهایی می کنند که به جای آنکه هنجار ها تقویت شود هنجار شکنی تقویت می شود و به همین لحاظ بنده در بعد فرهنگی به دولت نمره منفی می دهم.

به گزارش بسیج پرس؛ محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک و سفیر سابق ایران در مکزیک در بازدید از دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور درغرفه بسیج پرس در گفتگویی کوتاهی گفت: برپایی این نمایشگاه اقدام بسیار مثبتی است و افراد مختلف می توانند با این مجموعه ها ارتباط برقرار کنند اما کار مهمی که می تواند رخ دهد ارتباط گیری مجموعه های شرکت کننده در این نمایشگاه با یکدیگر است. این مجموعه باید با یکدیگر مرتبط بشوند و هم افزایی داشته باشند تا اهداف انقلاب اسلامی را در سطح گسترده منعکس کنند و امیدوارم این یکی از نتایج این نمایشگاه باشد.

وی در واکنش به سخنان اخیر مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبری جویی وی از دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: این از اشکالات دولت است که کسانی را در مسئولیت های فرهنگی می گمارد که به جای اینکه از این نمایشگاه استقبال کنند تبری می جویند. طبیعی است وقتی فتنه گران و کسانی که از فتنه حمایت کردند در بخش های مختلف دولت حضور داشته باشند این چنین نگاه هایی نیز بیرون بیاید.

قدیری ابیانه در همین زمینه افزود: این افراد فقط نسبت به این نمایشگاه و غرفه ها تبری نمی جویند و بلکه گاهی از انقلاب اسلامی و حتی اسلام تبری می جویند و اصلاحات را در دور شدن از مبانی اسلام تعریف می کنند و در آن جهت حرکت می کنند. با توجه به جملاتی که از مشاور وزیر بیان کردید اگر نقل قول صحت داشته باشد به نظر بنده این فرد صلاحیت مسئولیت در نظام اسلامی را ندارد.

وی در ارتباط با رویه فرهنگی دولت نیز گفت: برداشت عمومی و نتیجه این است که مقامات دولتی اظهار نظرهایی می کنند که به جای آنکه هنجار ها تقویت شود هنجار شکنی تقویت می شود و به همین لحاظ بنده در بعد فرهنگی به دولت نمره منفی می دهم.

۹۳/۰۶/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">