پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۴۲ ب.ظ

۰

عکس

ایران قاطعانه هر گونه همکاری با آمریکا در این رابطه را نفی کرده بود در حالیکه مقامات آمریکایی ادعا می کردند که حاضر به همکاری با ایران علیه داعش نیستند و این یعنی دروغگویی و فریبکاری و اعتبار آمریکا را زیر سوال بردن.

کارشناس عالی امور استراتژیک در گفتگوی اختصاصی با ناب نیوز اظهار داشت : مقام معظم رهبری در صحبت های خود حقایقی  را برملا کردند که یک رسوایی بزرگ برای آمریکایی ها است در حالیکه آنها هم از زبان وزیر امور خارجه در ملاقات با وی هم  توسط خانم شرمن  به آقای عراقچی و هم توسط سفیر آمریکا در عراق و هم توسط سفیر ایران در عراق خواستار همکاری بر علیه داعش شده بودند.

محمد حسن قدیری ابیانه افزود : ایران قاطعانه هر گونه همکاری با آمریکا در این رابطه را نفی کرده بود در حالیکه مقامات آمریکایی ادعا می کردند که حاضر به همکاری با ایران علیه داعش نیستند و این یعنی دروغگویی و فریبکاری و اعتبار آمریکا را زیر سوال بردن .

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در دروغ گفتن و فریب دادن افکار عمومی حد و مرزی برای خود قائل نیستند،بیان خاطر نشان کرد:  آقای کری می توانست ادعا کند که چون ایران در همکاری با داعش به ما جواب رد داده ما از دعوت ایران به اجلاس خود داری می کنیم نه اینکه در ملاقات های خصوصی همکاری را التماس کنند و در علن جور دیگری بیان کنند .

قدیری ابیانه رفتار  آمریکا را  تناقض گویی آشکار دانست و گفت : عکس العمل آمریکا به فرمایشات  رهبری و تناقض گویی که دچار آن شدند می تواند خودش یک تفریح دیگری برای همه ایرانیان باشد .آقای ظریف عازم آمریکا است و قطعا در این رابطه از او سوال خواهند کرد و او هم همین مطلب را بیان خواهد کرد و آمریکایی ها دچار تناقض گویی های بیشتری هم خواهند شد .

این کارشناس امور استراتژیک آمریکا را دارای خوی تجاوزگری دانست و بیان داشت : داعش توسط آمریکایی ها و اسرائیلی ها بنیان گذاری شد و از همه جنایات آنها حمایت شد و هنوز هم آمریکا از تروریستهای سوری حمایت می کند  و حتی اعلام کرده که بدون اجازه دولت سوریه خاک سوریه را محل تاخت و تاز خود قرار خواهد داد و اگر دولت سوریه به مقابله با تجاوز هوایی آمریکا بپردازد تمام تاسیسات ضد هوایی سوریه را ازبین خواهد برد و این یعنی تجاوز گری .

قدیری ابیانه با اشاره به یک عکس گفت : آمریکا دچار نجاست حمایت از تروریست شده است و این عکس نشان می دهدکه سر بریدن اعراب در حضور سرباز آمریکایی به دستور آنها بوده .

در پایان وی تاکید کرد : چنین کسانی نمی توانند مدعی مبارزه با تروریسم باشند و ایران هم برای مبارزه با تروریست ها نیازی به موافقت یا ائتلاف با آمریکایی ها ندارد .

پایگاه خبری ناب نیوز 

۹۳/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">