پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۴۶ ب.ظ

۰

ارشاد از یکسو به دنبال رفع فیلتر شبکه های اجتماعی غربی است و از سوی دیگر منتقدان را فیلتر می کند/سایت های منتقد دولت هم به جهنم حواله شدند! امروزه داشتن سایت مصداق بارز آزادی بیان است.

ارشاد از یک طرف ژست آزادی خواهی می گیرد و از سوی دیگر سایت های منتقد و اصولگرا را به بهانه نداشتن مجوز فیلتر می کند و در حقیقت مطابق با توصیه رئیس جمهور به جهنم حواله می کند.

  محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسایل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی تهران پرس، با اشاره به فیلتر شدن سایت های منتقد دولت از سوی وزارت ارشاد گفت: وزارت ارشاد در حالی نسبت به فیلتر سایت های منتقد و اصولگرا اقدام کرده که مرتب از ضرورت رفع فیلتر سایت ها و شبکه های اجتماعی غربی سخن می گوید.

وی در ادامه افزود: ارشاد از یک طرف ژست آزادی خواهی می گیرد و از سوی دیگر سایت های منتقد و اصولگرا را به بهانه نداشتن مجوز فیلتر می کند و در حقیقت مطابق با توصیه رئیس جمهور به جهنم حواله می کند.

این کارشناس مسایل سیاسی با تاکید بر این نکته که البته رسانه های گروهی نیز می بایست هنجارهای نظام را رعایت نمایند، خاطر نشان کرد: اما از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بواسطه پسوند اسلامی آن انتظار می رود که سایت های همسو با نظام را مورد حمایت قرار دهد.

قدیری ابیانه با بیان این نکته که امروزه داشتن سایت مصداق بارز آزادی بیان است، تاکید کرد: آن چیزی باید ممنوع شود که بیان آن مغایر با قانون است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تاکنون تعیین مصادیق و حکم فیلترینگ بر عهده قوه قضائیه بوده، خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند از سایت هایی که مناسب نمی داند به قوه قضائیه شکایت کند.

۹۳/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">