پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ب.ظ

۱

کارشناس مسائل سیاسی و سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در گفتگو با انقلاب نیوز درتاریخ 28 شهریور 1393 بیان داشت: نتیجه مذاکرات 5+1 می تواند هر آدم متوهمی را بیدار کند اما ظاهرا برخی ها متوهم بودن را بر بیداری و هوشیاری و واقع‌بینی ترجیح می دهند.

به گزارش سرویس سیاسی انقلاب نیوز، محمد حسن قدیری ابیانه دکترای علوم استراتژیک و کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی در واکنش به فرافکنی برخی رسانه های اصلاح طلب در خصوص زمینه سازی و عادی جلوه دادن دیدار دکتر روحانی و اوباما در گفتگو با انقلاب نیوز بیان داشت: دیدار نداشتن آقای اوباما و دکتر روحانی امری طبیعی است، زیرا مذاکرات هسته ای انجام شده بین ایران و 5+1 و نیز بین مقامات دو کشور یعنی وزرا و معاونین در چارچوب مذاکرات هسته ای نشان داد که آمریکا از دشمنی با ملت ایران دست برنداشته است.

وی تصریح کرد: دوستداران داخلی آمریکا بدانند در این مدت که توافقاتی بین ایران و 5+1 ا صورت گرفت نه تنها تحریم ها کاسته نشد، بلکه تحریم های جدید اعمال شد، همچنین ادعاهای کذب و تبلیغاتی آمریکا علیه ایران نشان داد موضوع نامعلومی در رابطه با مواضع دو کشور وجود ندارد، که مذاکرات بخواهد آن را روشن کند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک تاکید کرد: اگر قرار بود مذاکرات بین دو کشور نتیجه ای داشته باشد در همین مذاکرات 5+1 جرقه ای دیده می شد اما آمریکا نشان داد به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست.

قدیری در ادامه افزود: افراد و گروه‌های خاصی در داخل که در این چند روز به شیوه های مختلف در سفر پیش روی دکتر روحانی به نیویورک مدام از دیدار اوباما و دکتر روحانی سخن به میان می آورند  دو دلیل می تواند داشته باشد، اول اینکه یا درک درستی از تحولات و منافع دو کشور و نیز از جهان رو به تحول ندارند که عمدتا چنین است.

وی ادامه داد: دلیل دیگر این است که برخی ها مایلند راه آمریکا را در ایران باز کنند ، تبلیغات رسانه ای اولین گام این هدف است که رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب تندرو از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم این وظیفه را بر عهده گرفته اند، تا از طریق حضور آمریکا در ایران و با تصور حمایت غرب از آنها، جایگاهی در قدرت برای خود فراهم کنند که در این صورت نیز در غفلت به سر می برند چرا که چنین خوابی تعبیر نخواهد شد.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان بیان داشت: آمریکا نخواهد توانست راه را برای حضور در ایران باز کند نتیجه مذاکرات 5+1 می تواند هر آدم متوهمی را بیدار کند اما ظاهرا برخی ها متوهم بودن را بر بیداری و هوشیاری و واقع بینی ترجیح می دهند.

۹۳/۰۶/۲۸

نظرات  (۱)

سلام ازوبتون خیلی چیزاآموختم مرسی..
لطفابه وب منم سری بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">