پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ

۰

اختصاصی خاورستان/ کارشناس عالی امور استراتژیک: روحانی جواب گستاخی انگلیس را بدهد/ رسانه های اصلاح طلب به مخاطبانشان اهانت می کنند
کارشناس عالی امور استراتژیک با بیان اینکه سخنان نخست وزیر انگلیس در راستای مواضع همیشگی این کشور و نشان دهنده خصومت علیه ایران بود گفت: رئیس جمهور ایران جواب گستاخی های انگلستان را بدهد.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ با بیان اینکه سخنان نخست وزیر انگلیس در راستای مواضع همیشگی این کشور و نشان دهنده خصومت علیه ایران بود گفت: نباید انتظار داشت که بعد از ملاقات کامرون با آقای روحانی مواضع این کشور علیه ملت ما تغییر یابد.
وی افزود: اگر در این ملاقات مواضع کشور ما به طور صریح بیان شده باشد آنچه مایه تأسف است عملکرد روزنامه ها و جریان های اصلاح طلب در کشور است که این دیدار را برای کشور ما بزرگ دانستند و با تیترهای مضحک ایران را نیازمند و شیفته دیدار سران دو کشور عنوان کردند و آن را فصل تازه ای در روابط دو کشور خواندند.
کارشناس عالی امور استراتژیک ادامه داد: این در حالی است که روابط دو کشور حتی بعد از این دیدار سرد و بی روح باقی مانده است و از مواضع خصمانه انگلیس و از تنفر ملت ایران از انگلستان چیزی کم نشده است.
رسانه های اصلاح طلب درک درستی از ماهیت روابط بین الملل ندارند
دکتر محمد حسن قدیری ابیانه با بیان اینکه روزنامه های اصلاح طلب از دیدار سران دو کشور ایران و انگلستان ابراز شیفتگی کردند اظهار داشت: این روزنامه ها حتی آرزوی دیدار روسای جمهور آمریکا و ایران باهم را نیز داشتند که اگر با حسن نیت به این مواضع بنگریم باید اذعان کنیم دارندگان این رسانه ها درک درستی از ماهیت روابط بین الملل ندارند.

رئیس جمهور ایران جواب گستاخی های انگلیس را بدهد
وی تصریح کرد: در سخنرانی معمولا رسم است که اگر حمله تبلیغاتی از کشوری به ایران صورت گیرد، مقام همتای آن؛ پاسخ او را می دهد و مناسب است رئیس جمهور ایران جواب گستاخی های انگلستان را بدهد.
روزنامه های اصلاح طلب به مخاطبانشان اهانت می کنند
کارشناس عالی امور استراتژیک خاطرنشان کرد: آنچه باز موجب تأسف است این است که روزنامه های اصلاح طلب با تیترهای مضحک به استقبال سران دو کشور ایران و انگلستان رفته بودند و از درج خبرمواضع نخست وزیر انگلیس در سازمان ملل که چند ساعت بعد از دیدار با آقای روحانی انجام شده بود، طفره رفتند. چنین رفتاری مغایر با عصر اطلاع رسانی به مخاطبین و بی احترامی به خوانندگان این روزنامه ها تلقی می شود. چرا که به جای دادن اطلاعات به خوانندگان روزنامه های خود، سعی می کنند با برجسته کردن و بزرگنمایی برخی مطالب و سانسور مطالب دیگر خوانندگان خود را جهت دهند و این یعنی حقیر شمردن خوانندگان روزنامه های خود. اهانتی که باید از بایت آن عذرخواهی کنند.

به انگلیس و آمریکا نباید اعتماد کرد
قدیری ابیانه با بیان اینکه نه تنها به آمریکا بلکه به انگلیس نیز نباید اعتماد کرد و باید یقین داشته باشیم که آن ها در دشمنی با ملت ایران از هیچ توطئه ای دریغ نمی کنند تأکید کرد: تاریخ روابط دوکشور در گذشته و نیز عملکرد امروز آن ها مسیر آینده را مشخص می کند و ما باید دشمنان خود را بشناسیم و غفلت از ماهیت دشمنان ملت ایران هیچ امتیازی محسوب نمی شود و برای این افراد غافل افتخاری ندارد.

وی اظهار داشت: ما با فرض دوستی دیگرکشورها با ایران وارد مذاکرات نشده ایم بلکه با علم بردشمنی آن ها وارد مذاکرات شدیم.
کارشناس عالی امور استراتژیک با بیان اینکه مصوبه اخیر مجلس مبنی بر کاهش سطح روابط با انگلیس کفایت می کند گفت: ما هیچ گاه از دشمنی انگلیس با ایران چه در زمان داشتن سفیر و چه در زمان داشتن کاردار غافل نبوده ایم.
باید شعار مردمی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را پر صلابت تر فریاد زد
قدیری ابیانه با بیان اینکه داشتن روابط دیپلماتیک با فرض به دوست بودن با آن کشور نیست افزود: می باید شعار مردمی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را پر صلابت تر فریاد زد و هم مراقبت از دیپلمات های انگلیسی در ایران را تشدید نمود تا نتوانند در امور داخلی ایران دخالت کنند.

۹۳/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">