پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس: انتقاد رئیس جمهور آرژانتین از رفتار دوگانه آمریکا با ایرانانتقاد رئیس جمهور آرژانتین از رفتار دوگانه آمریکا با ایران

رئیس جمهور آرژانتین در سخنانی با انتقاد از رفتار آمریکا گفت در زمان درخواست آرژانتین برای همکاری با ایران و رسیدگی به پرونده آمیا، آمریکا از جمله کشورهایی بوده که ایران را کشوری تروریست خطاب کرد، مسئله‌ای که برای هیچ کشوری قابل درک نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین طی سخنرانی در شصت و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که او به همراه «نستور کرشنر» رئیس جمهور سابق آرژانتین جزء افرادی بوده‌اند که بیشترین سعی را برای یافتن مجرمان واقعی این حادثه داشته‌اند.

خبرگزاری «ته‌لام» در این خصوص نوشت: «فرناندز» در طول سخنرانی خود ضمن دفاع از امضای تفاهم‌نامه این کشور با ایران جهت افزایش دامنه تحقیقات در خصوص این پرونده تأسف خود را از رها کردن رسیدگی‌های قضایی به آن اعلام کرده و در ادامه انتقادهای ایالات متحده آمریکا را بابت این موضوع مورد سرزنش شدیدی نیز قرار داد.

وی در ادامه تأکید کرد که «نستور کرشنر» در زمان ریاست جمهوری خود تلاش بسیاری برای رسیدگی هر چه بیشتر به این پرونده را داشته و همواره خواستار افزایش سطح همکاری بین 2 کشور و حل آن بوده است.

«فرناندز» در بخشی از سخنانش تأکید کرد که در زمان درخواست آرژانتین برای همکاری با ایران و رسیدگی به پرونده آمیا، آمریکا از جمله کشورهایی بوده است که ایران را کشوری تروریست خطاب کرده، مسئله‌ای که در حال حاضر با توجه به برخی رفتارهای آمریکا نه تنها برای ما بلکه برای هیچ کشور دیگری قابل درک نخواهد بود.

«کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین قبل از ترک نیویورک در هتل «ماندارین» در جمع خبرنگاران نیز اقدام آمریکا در کشتن «بن لادن» که در قالب یک عملیات نظامی در شهری در پاکستان در ماه می 2011 اتفاق افتاد را یک نمایش تلویزیونی دانست و این اقدام را به دلیل اینکه بدون طی مراحل قضائی و انجام محاکمه بوده، زیر سؤال برد.

با اظهارات چند باره رئیس جمهور آرژانتین در مورد آمریکا و در نظر گرفتن بیانیه شدید اللحن وزارت خارجه و احضار کاردار آمریکا در بوینوس آیرس، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که روابط آمریکا و آرژانتین بیش از هر زمان دیگر از روزهای خوب خود فاصله گرفته است.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930706001440#sthash.kKa3IIX4.dpuf
۹۳/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">