پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ق.ظ

۰

رییس جمهور کشورمان در بازگشت از سفر نیویورک و ... با اشاره به دیدار با نخست وزیر انگلیس اظهار کرد: نخست وزیر انگلیس درخواست ملاقات کرد و ما پذیرفتیم و با نخست وزیر انگلستان ملاقات کردیم.

روحانی با بیان اینکه در این دیدار عمدتا سه موضوع مورد بحث قرار گرفت اظهار کرد: ما در این دیدار در مورد بحث هسته‌ای گفت‌وگو کردیم. این بحث بحث خوبی بود گرچه به طور معمول اختلاف نظرهایی دیده می‌شود. ما همچنین درباره موضوع خشونت و تروریسم ، مسائل منطقه و بی ثباتی منطقه بحث مفصلی انجام دادیم. ما در این مورد تذکر دادیم که تا به حال غرب چه شیوه‌هایی اتخاذ کرده است و باید چگونه مسیر را تصحیح کند.

رییس جمهور با بیان اینکه ما مسیرمان تعامل با جهان است اضافه کرد: در این دیدار همچنین در رابطه با روابط دوجانبه نیز صحبت‌هایی شد. به طور طبیعی ما خواستار شرایطی جدید در روابط دوجانبه بودیم.

رییس جمهور با ارزیابی ملاقات نخست وزیر انگلستان اظهار کرد: ملاقات خوبی بود و مسائل خوبی در آن مطرح شد مباحث مورد نظر طرفین در این ملاقات مطرح شد. به طور طبیعی نیز در این گونه مذاکرات اختلاف نظراتی مطرح می‌شود.

روحانی در واکنش به اظهارات نخست وزیر انگلستان در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: اینکه نخست وزیر انگلستان بعدا در نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل جمله ای مطرح کرده به نظر من جمله ای نادرست و غیرقابل قبول بوده است که پاسخ آن را نیز وزارت خارجه داده است.

روحانی با تاکید بر اینکه پاسخ اظهارات نخست وزیر انگلیس را وزارت امور خارجه داده است اضافه کرد: دو نکته نیز باید به پاسخ وزارت امور خارجه اضافه کنم و آن اینکه همه باید بدانیم که در قرن 21 زندگی می‌کنیم و هرکس چنان چه می‌خواهد بازگردد و در فضای قرن 19 فکر کند خودش ضرر کرده است. ما باید فضای امروز را درنظر بگیریم.

۹۳/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">