پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰ ب.ظ

۰

صبح قزوین : کارشناس مسائل استراتژیک کشور گفت: این امید وجود دارد که اصولگرایان در این رابطه در شرایط فعلی به وحدت برسند تا بتوانند برای فتح مجلس افکار عمومی را بیش از گذشته جذب نمایند.

محمدحسن قدیری ابیانه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی صبح قزوین، در رابطه با برگزاری همایش اصولگرایان در کشور و اهداف آن اظهار داشت: اصولا جناحی که در قدرت حضور کم رنگ دارد و یا حضور فیزیکی ندارد برای رسیدن به وحدت آمادگی بیشتری دارد.

وی افزود: ما این آمادگی را هم در زمان حاکمیت اصولگرایان در بین اصلاح طلبان دیدیم و هم در بین اصولگرایان زمانی که اصلاح طلبان در قدرت بودند مشاهده کردیم.

قدیری ابیانه یادآور شد: لذا این امید وجود دارد که اصولگرایان در این رابطه در شرایط فعلی به وحدت برسند تا بتوانند برای فتح مجلس افکار عمومی را بیش از گذشته جذب نمایند.

وی در ادامه ابراز داشت: البته مجموعه جناح حاکم در دولت به علاوه کارگزاران و به اصطلاح اصلاح طلبان سعی خواهند کرد از امکانات و موقعیت دولتی حداکثر استفاده را برای پیروزی در انتخابات آتی مجلس بنمایند.

سفیر سابق ایران در استرالیا با بیان اینکه جناح مخالف اصولگرایان مورد حمایت دشمنان قرار می گیرد اذعان داشت: به طور یقین این جناح در تبلیغات انتخاباتی مورد حمایت رسانه های بیگانه و دستگاه جنگ روانی آنان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: یعنی بیگانگان مانند گذشته برای به شکست کشاندن اصولگرایان از رقبای آنها حمایت خواهند کرد و این حمایت هم تبلیغاتی و هم مالی خواهد بود و شامل حمایت از این گروه ها و تخریب اصولگرایان خواهد شد.

کارشناس مسائل استراتژیک کشور در پایان تاکید کرد: با سیاست هایی که دشمنان ایران اسلامی با حمایت سرسپرده گانشان در داخل کشور خواهند داشت می توان گفت با بصیرتی که مردم دارند با این وجود امکان پیروزی اصولگرایان در صورت رسیدن به وحدت وجود دارد.

۹۳/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">