پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با «سراج 24» تأکید کرد: دفاع از موسوی و کروبی در همایش حزب اعتماد ملی و دیگر جلسات حزب نه تنها افتخاری برای حزب اعتماد ملی ایجاد نخواهد کرد، بلکه نشان می دهد این حزب بخشی از امکانات جنگ روانی دشمن علیه نظام اسلامی است.

محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت و گو با سراج 24 با اشاره به برگزاری همایش حزب اعتماد ملی با مجوز فرمانداری تهران و حمات از فتنه در جریان این همایش گفت:حزب اعتماد ملی اعتباری در جمهوری اسلامی ندارد که موضعگیری های اعضای آن محلی از اعراب داشته باشد.

وی افزود: برای این حزب این ننگ بس است که شخصی چون کروبی دبیرکل حزب است؛ حزبی که در جریان فتنه سال 88 با رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس همسو شد و نشان داد هیچ اعتقادی به مردم سالاری دینی، جمهوریت و آرای مردم ندارد.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا عنوان کرد: اعضای این حزب خود بهتر از همه واقف هستند، ادعای تقلب در انتخابات طرفندی بیش نبود؛ دفاع از موسوی و کروبی در همایش حزب اعتماد ملی و دیگر جلسات حزب نه تنها افتخاری برای حزب اعتماد ملی ایجاد نخواهد کرد، بلکه نشان می دهد این حزب بخشی از امکانات جنگ روانی دشمن علیه نظام اسلامی است.

کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک تأکید کرد: سرکردگان این حزب نیز پایبندی لازم را به اسلام و ایران ندارند، آنها از رافت جمهوری اسلامی سوء استفاده می کنند، این در حالی است که به خاطر فتنه 88 که کودتا علیه آراء عمومی و جمهوریت نظام بود، باید محاکمه می شدند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در پایان گفت: آنچه اعضای این به اصطلاح حزب باید انجام دهند، توبه و عذرخواهی از ملت بصیر ایران است و باید از مواضع فتنه انگیزانه علیه انقلاب اسلامی دست بردارند و توبه کنند.

۹۳/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">