پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت و گو با خاورستان:
قدیری ابیانه:سران فتنه شمر دوران کنونی هستند/ رأفت مسئولان با سران فتنه باعث موضع طلبکارانه ی آن ها شده است
قدیری ابیانه گفت:سران فتنه باید دیر یا زود محاکمه ومجازات شوند زیرا آنها عامدانه دست به خیانت زدند و رفعت مسولین در قبال سران و یاران فتنه به جای اینکه منجر به توبه ی آنها شود برخورد طلبکارانه را به دنبال داشته است .

قدیری ابیانه کارشناس عالی مسائل استراتژیک و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در خصوص سخنان اخیر ریاست جمهوری در زنجان به خبرنگار خاورستان گفت: امام حسین علیه السلام شمر را نبخشید و سران فتنه نیز شمر دوران کنونی هستند، آنها می خواستند انقلاب را ازبین ببرند و در این زمینه بسیار تلاش کردند اما موفق نشدند. ضمن اینکه سران فتنه هنوز توبه نکرده اند.

وی تصریح کرد: دعوت امام حسین علیه السلام از کفار و سپاه دشمن برای کنار گذاشتن دشمنی و شمشیر نکشیدن به روی اسلام نمی تواند مصداق درستی برای سازش با استکبار زمان باشد و این تعبیر درستی از اسلام نیست.

وی گفت:آقای روحانی برای توجیه مذاکرات نیازی به طرح برداشت های غیراصولی و غیر منطقی از قیام عاشورا ندارد.

قدیری ابیانه گفت: سران فتنه اگر میخواهند در بدترین نقطه ی جهنم نباشند به نفعشان است که توبه کنند زیرا بعید میدانم حتی در صورت توبه نیز جایگاهی جز جهنم داشته باشند.

وی با بیان اینکه سران فتنه باید دیر یا زود محاکمه و مجازات شوند، خاطر نشان کرد: آنها عامدانه دست به خیانت زدند و رأفت مسولین در قبال سران و یاران فتنه به جای اینکه منجر به توبه ی آنها شود برخورد طلبکارانه را به دنبال داشته است.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه فتنه88 کودتا علیه ملت ایران و مردم سالاری و جمهوریت و آراء ملت بود، تصریح کرد: در هماهنگی با استکبار جهانی و تحریم هایی که علیه ملت ایران در سطح جهانی اعمال شد، فتنه ی 88 باعث امیدواری دشمنان ملت ایران و ایجاد انشقاق بین ملت گردید.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: فتنه گران در چنین شرایطی احساس کردند که با ایجاد مضیقه در زندگی و معیشت مردم می توانند بر فتنه دامن بزنند کما اینکه برخی از آن ها به دوره گردی در جهان پرداخته و دشمنان را به تشویق تحریم ها دعوت می نمودند.

وی افزود: این خیانت ها قابل بخشش نیست البته هوشیاری و مقاومت مردم در مقابل فتنه و تحریم ها و هدایت های مقام معظم رهبری هم فتنه را خنثی و فتنه گران را رسوا کرد و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان از تحریم ناکام ساخت.

۹۳/۰۸/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">