پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ

۰

محمدحسن قدیری ابیانه  کارشناس عالی امور استراتژیک در گفتگو با خاورستان گفت: ادعای خطربودن و حرکت ایران به سوی بمب هسته ای، تاکتیک تبلیغاتی بیش نیست چون ما براساس نگاه اسلامی، به دنبال سلاح هسته ای نیستیم.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ در خصوص اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا گفت: آمریکا ایران را خطری برای صلح نشان می دهد درحالی که اصلا این طور نبوده و ایران هرگز خطری برای صلح نیست و به هیچ کشوری تجاوز نکرده است.

وی افزود: اصولا شکل گیری آمریکا براساس تجاوز صورت گرفته و تاریخ از تجاوزات آمریکا پر شده است.
کارشناس عالی امور استراتژیک اظهار داشت: استکبار چاره ای جز تسلیم شدن در مقابل ملت ایران ندارد و برای اینکه این تسلیم خود را توجیه کند این مسئله را مطرح کردند که توافق با ایران به صلح منجر می شود تا بتوانند به یکسری مخالفت ها در داخل آمریکا فائق آیند.
قدیری ابیانه تصریح کرد: تحریم های آمریکا بیش از ضربه زدن به ایران، برای آمریکا و هم پیمانانش زیان آور بوده به نحوی که آمریکا از این بابت حدود 200 میلیارد دلار ضرر کرده است.
وی ادامه داد: استکبار نتوانسته ایران را وادار کند از خطوط قرمز رهبری عبور کند و درایت رهبری و حمایت های مردم باعث چنین شکستی برای آمریکا شده است. البته آمریکایی ها تا بتوانند کارشکنی می کنند و بعید است در نهایت به نتیجه هم برسیم.
سفیرسابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند؛ دشمن را نگران و نا امید کرده است گفت: واقعیت این است که ملت ایران برخلاف انتظار غرب، در مقابل فشارها سر تعظیم فرود نیاورده است.
قدیری ابیانه تأکید کرد: ما هرگز دنبال قدرت هسته ای نظامی نیستیم و این برمی گردد به رهنمودهای قرآن که فرموده است "کشتن یک انسان بی گناه مانند کشتن همه انسان ها است" و بمب اتم بین انسان بی گناه و گناهکار، انسان و حیوان و نسل بعدی هم تفاوتی قائل نیست و همچنین بمب هسته ای در نسل های بعدی هم اثر می گذارد و یکی از جنایات آمریکایی ها، بمباران هسته ای هیروشیما و ناکازاکی است که شاهد هستیم هنوز هم کودکانی که به دنیا می آیند، نواقصی دارند.
وی ادامه داد: ما براساس نگاه اسلامی، به دنبال سلاح هسته ای نیستیم و فتوای مقام معظم رهبری هم این را نشان می دهد و لذا ادعای خطر  بودن ایران و حرکت ایران به سوی بمب هسته ای، تاکتیک تبلیغاتی بیش نیست چون خودشان بهتر میدانند ایران اصلا به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود.
کارشناس عالی امور استراتژیک تصریح کرد: اصولا آمریکا به عنوان امپریالیسم تهدید علیه ایران است و مواضع ملت ایران به دلیل حق طلبی، برای آمریکایی ها خطر تلقی می شود.
قدیری ابیانه اظهار داشت: مواضع جان کری هم که گفته "ایران نباید تآسیسات مخفی داشته باشد" به دلیل این است که این ها به هرجایی بتوانند دسترسی داشته باشند و ما باید خطوط قرمز خودمان را رعایت کنیم.

۹۳/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">