پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ق.ظ

۰

انرژی هسته ای، تنها یک بهانه برای آمریکا است

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ق.ظ

خبرگزاری ایمنا: سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه مذاکرات ایران با گروه ۱ + ۵ به نتیجه نمی رسد، گفت: این مذاکرات نشان داد که مذاکره کردن با آمریکا، لحن ملایم داشتن، لبخند بر لب داشتن و بکار گرفتن قوی ترین دیپلمات ها هم نمی تواند آمریکا را از دشمنی با ما منصرف کند.


به گزارش ایمنا، محمدحسن قدیری ابیانه روز سه شنبه با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به اینکه دستگاه دیپلماسی ایران، نهایت تلاش خود را برای اِعاده حقوق ایران در مذاکرات ۱ + ۵ بکار گرفته، ابراز داشت: نتایج این مذاکرات، دو حالت بیشتر نخواهد داشت. 

وی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: در حالت اول، تیم مذاکره کننده امیدی به موفقیت مذاکرات ندارد و این مذاکرات را ادامه می دهد و در حالت دوم، تیم ایرانی امیدوار هست که مذاکرات به نتیجه برسد و آمریکا دست از سلطه جویی بردارد. 
آمریکایی ها، دست از تحریم ها بر ضد ایران برنمی دارند
وی گفت: در هر دو حالت، مذاکرات ایران با گروه 1 + 5 به نتیجه نمی رسد و آمریکایی ها حاضر نیستند دست از تحریم ها بر ضد ایران بردارند.
وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها برداشتن تحریم ها را به طور نسیه در مقابل امتیازات نقد می خواهند، ابراز داشت: آمریکایی ها می خواهند، ایران خطوط قرمز خود را پشت سر بگذارد.
قدیری ابیانه با اشاره به اینکه درحقیقت هدف آمریکا، فعالیت های هسته ای ایران نیست و انرژی هسته ای تنها یک بهانه است، گفت: آن ها می دانند که ایران به دنبال بمب هسته ای نیست و آن ها با پیشرفت ایران مخالف هستند. 
سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه مذاکرات ایران با گروه ۱ + ۵ به نتیجه نمی رسد، تصریح کرد: این مذاکرات نشان داد که مذاکره کردن با آمریکا، لحن ملایم داشتن، لبخند بر لب داشتن و بکار گرفتن قوی ترین دیپلمات ها هم نمی تواند آمریکا را از دشمنی با ما منصرف کند. 
انسجام، لازمه مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمن است
وی با اشاره به اینکه روشن شدن این موضوع، موجب انسجام صفوف ملت ایران در مقابل توطئه ها و تهدیدها و تحریم ها خواهد شد، گفت: این انسجام لازمه مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمن است. 
سفر سابق ایران در مکزیک گفت: واقعیت این است که موقعیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا رو به افزایش است و موقعیت آمریکا در دنیا رو به افول است.
قدیری ابیانه با اشاره به بحث های مطرح شده پیرامون ارسال نامه اوباما به رهبر معظم انقلاب، افزود: نحوه پاسخگویی مقامات آمریکایی نشان می دهد که چنین نامه ای ارسال شده است.
سفر سابق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه نوشتن این نامه از طرف اوباما نشان دهنده نیاز آمریکا به ایران است، تأکید کرد: البته آمریکا از طریق نامه نگاری هم نمی تواند به خواسته های نامشروع خود برسد، ولی باید منتظر نظر رسمی وزارت خارجه و دفتر مقام معظم رهبری در مورد این نامه باشیم. 

۹۳/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">