پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: ترکیه، عربستان، آمریکا و همپیمانانش نتوانسته اند، دولتهای مردمی و منتخب را سرنگون کنند، البته حمایتهای ایران از سوریه و عراق در شکست مداخله‌گری های توطئه گران موثر بوده است و این امر قدرت ایران و نفوذ آن را به نمایش می گذارد.
 
 محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت و گو با سراج24 با اشاره به موضعگیریهای حکومتهای عربستان و ترکیه علیه جمهوری اسلامی در روزهای اخیر گفت: کشورهایی که جمهوری اسلامی را به حمایت از تروریسم متهم می کنند، در سالهای گذشته ثمره ای از سرمایه گذاری خود در دفاع از تروریسم ندیده اند، لذا مواضع خصمانه ای اتخاذ می کنند.
وی افزود: عربستان در یمن و بحرین دخالت نظامی کرده و در کودتا علیه اخوان المسلمین سرمایه گذاری کرده است، از سوی دیگر تروریستهای سوریه و عراق را مورد حمایت خود قرار داده است.
قدیری ابیانه عنوان کرد: حکومت عربستان یک پادشاهی خودکامه است که هرگز انتخاباتی را برگزار نکرده و اساسا پارلمانی در این کشور وجود ندارد و این امر نشانه دوری این کشور از مردم سالاری است.
سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه موضعگیری های ضدایرانی حکومت عربستان نتیجه شکستهای پی در پی این کشور در منطقه است، گفت: تروریست های این کشور در عراق و سوریه علیه جبهه مقاومت می جنگند و در صحنه دیپلماسی حکومت این کشور از آنها حمایت می کند و در عرصه نظامی نیز همه نوع حمایتی از آنها داشته  است، اما مضحکانه سخن از عدم مداخله در عراق و سوریه می زند و چنین اتهامی را به ایران وارد می کند.
 
وی با ذکر اینکه دولت ترکیه نیز مسیر عربستان را طی می کند، افزود: غربیها توانسته اند دولت ترکیه را به طمع بیندازند که این کشور می تواند بخشی از حوزه نفوذ عثمانی را بازسازی کند؛ این طمع ورزی دولت ترکیه را به نادیده گرفتن حقوق ملتهای همسایه واداشته است.
سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: همسویی این کشور در حمایت از تروریستها و همراهی با آمریکا، انگلیس و مرتجعین عرب در حمایت از تروریستها و علیه دولتهای مشروع و منتخب مردم در عراق و سوریه، لکه ننگی است که بر پیشانی حاکمان ترکیه و مخصوصا اردوغان حک شده است.
قدیری ابیانه تأکید کرد: دولت ترکیه از این امر غافل است که نه تنها غرب حاضر نیست این کشور آرزوی احیای دولت عثمانی را محقق سازد بلکه غرب در عمق وجود خود آرزوی تجزیه این کشور را دارد.
وی گفت: دو نوار آبی رنگ پرچم رژیم صهیونیستی نشانه دو رودخانه نیل و فرات است و منطقه میان این دو رودخانه منطقه ای است که صهیونیستها ادعای سلطه بر آن را دارند، فرات از ترکیه سرچشمه می گیرد و تجزیه ترکیه آرزوی صهیونیستها نیز هست.
سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار کرد: ترکیه، عربستان، آمریکا و همپیمانانش نتوانسته اند، دولتهای مردمی و منتخب را سرنگون کنند، البته حمایتهای ایران از سوریه و عراق در شکست مداخله گریهای توطئه گران موثر بوده است و این امر قدرت ایران و نفوذ آن را به نمایش می گذارد.
۹۳/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">