پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ب.ظ

۰

  • خبرگزاری فارس در تاریخ 13 مهر اعلام کرد که: وزارت خزانه‌داری انگلیس با بروز رسانی لیست تحریم‌های ضدایرانی، اعلام کرد با حکم دادگاه قضایی اروپا تحریم‌ها علیه شرکت نفتکش ایران، دانشگاه صنعتی شریف، بیمه معلم، بانک سینا، صندوق سورینت و بابک زنجانی لغو شده است.
  • رسانه های اصلاح طلب به نقل از آقای علی خرم نوشتند: "پس از ملاقات رییس‌جمهور کشورمان با نخست‌وزیر انگلیس و دادن وعده‌ی همکاری از سوی انگلیس در رابطه با تحریم‌ها و لغو آن‌ها شاهد خروج نام چند موسسه و فرد از فهرست تحریم‌های بریتانیا بودیم."
  • . "محمد حسن قدیری ابیانه" 17 مهر 1393 در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، گفت: لغو تحریم چند فرد و شرکت ایرانی در دادگاه انگلستان ربطی به دیدار کامرون با روحانی ندارد و و قطعا دولت انگلستان باز به مخالفت با این حکم خواهد پرداخت. در گذشته نیز دادگاه بریتانیا به لغو تحریم‌ها رای داده بود اما با مخالفت دولت‌ها مواجه شد.
  • اما آخرین خبر مطابق با گزارش مورخ 22 آبان 1393 سایت دیپلماسی ایرانی این است که وزارت خزانه داری انگلیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد بابک زنجانی، دانشگاه شریف و شرکت سورینت بار دیگر به حکم اتحادیه اروپا در لیست تحریم های این کشور قرار گرفته اند. وزارت خزانه داری انگلیس روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای از اعمال مجدد تحریم علیه یک شخص و دو مجموعه ایرانی به حکم اتحادیه اروپا خبر داد.

بر اساس این حکم، اتباع، بانک ها و شرکت های انگلیسی از هرگونه مراوده با این شخص و دو مجموعه منع شده اند. انگلیس همچنین تمام دارایی های آن ها را بلوکه می کند.

۹۳/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">