پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ

۰

                                     قدیری ابیانه در نشست آسیب‌های اقتصادی فتنه ۸۸ در غرفه تسنیم-۴

فتنه‌گران دشمن را به تشدید تحریم‌ها علیه ایران تشویق می‌کردند

خبرگزاری تسنیم:قدیری ابیانه گفت: یکی از عوامل مهم در تشدید تحریم‌ها فتنه بود که آنها توانستند با تشویق دشمن تحریم‌ را تشدید و منافع نظام را زیر سوال ببرند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن قدیری ابیانه در ادامه نشست اقتصادی با موضوع بررسی آسیب‌ها و زیان‌های اقتصادی فتنه 88 که در غرفه تسنیم برگزار شد، در پاسخ به اینکه آیا از اعضای فتنه در دولت یازدهم فعالیت می‌کنند، پاسخ داد: آقای روحانی بنا را بر این گذاشته است که وزارت علوم را به دست فتنه‌گران بدهد. ظاهرا معامله کردند تا وزارت علوم به دست کسانی اداره شود که در فتنه یا فعالیت داشتند و یا سکوت اختیار کردند. 

وی ادامه داد: در حال حاضر کسانی که برای تصدی وزارت علوم معرفی شده‌اند که یا در فتنه دخیل بوده‌اند و یا به فتنه دامن زده‌اند. البته معتقدم آن دسته از افرادی که سکوت اختیار کردند جرم‌شان از افرادی که در فتنه دخیل بودند کمتر نیست. 

قدیری ابیانه بیان کرد: زمانی که نظام در معرض پرتگاه قرار داشت سکوت برای هیچ‌کس جایز نبود، گاهی تعجب می‌کنم از اینکه چرا آقای روحانی تعدادی از فعالین فتنه را به عنوان وزرای علوم به مجلس معرفی می‌کنند. یا باید تعجب کنم که وی چگونه مسئولیت شورای امنیت ملی را برعهده داشته است. 

در ادامه این نشست قدیری ابیانه در پاسخ به این سوال که چرا بدون استناد به پرونده قضایی اعلام می‌کند اصحاب فتنه در این دولت فعالیت دارند، گفت: اینکه کسی در قوه قضائیه پرونده‌ای نداشته باشد مبنی بر داشتن صلاحیت وی نیست. اگر مرجع قضایی پرونده‌ای را پیگیری کند به آن اعتماد می‌کنیم اما گله ما از قوه قضائیه این است که چرا تاکنون برای افرادی که مرتکب جرم در فتنه شدند دادگاهی تشکیل نشده است. 

وی ادامه داد: انتقاد ما به قوه قضائیه این نیست که چرا کسی را متهم اعلام کرده‌اید، انتقاد ما این است که چرا حتی برای سران منافقان هم دادگاهی تشکیل نشده وگرنه مجرمان جرم‌شان مشهود است حتی خودشان اعتراف و بعضا تبلیغ‌هایی علیه کشور داشته‌اند. 

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: یکی از عوامل مهم در تشدید تحریم‌ها فتنه بود که آنها توانستند با تشویق دشمن تحریم‌ را تشدید و منافع نظام را زیر سوال ببرند. در مورد مناصب حکومتی چند جا حکم قضایی کفایت ندارد به طور مثال اینکه شخصی به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی می‌شود باید در تمام موارد صلاحیت‌اش احراز شود. اینکه با وجود جرم مشهود پرونده قضایی ندارد، برای تایید صلاحیت کفایت نمی‌کند. به طور مثال چرا آقای خاتمی به فرد شکست خورده تبریک گفتند با وجود آنکه می‌دانند شکست آنها قطعی است.

۹۳/۰۸/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">