پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۲۶ ب.ظ

۰

برد در مذاکرات هسته‌ای با ایران است

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۲۶ ب.ظ

Sotakbar - ISNA (8 of 8)-1.jpg

محمدحسن قدیری‌ ابیانه گفت: در هر صورت برد در مذاکرات هسته‌ای با ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، محمدحسن قدیری‌ابیانه، دیپلمات پیشین ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان مذاکرات هسته‌ای اگر به نتیجه دلخواه برسیم که چه بهتر، چنان چه به نتیجه دلخواه هم نرسیدیم برد با ما است، زیرا آن‌هایی که گمان می‌کردند با مذاکره و صحبت و لبخند می‌شود با آمریکا وارد مذاکره شد و آمریکا دست از دشمنی با ملت ایران برمی‌دارد به اشتباه خود پی می‌برند.

او افزود: این آگاهی به دست آمده می‌تواند انسجام ملی ما را تقویت کند که این مولفه در حال حاضر و برای موفقیت در برابر توطئه و تحریم‌های دشمن نیاز ضروری کشور است.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: هر چند در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، آمریکا با توجه به نیازی که در سطح بین‌المللی دارد، ایران را متهم جلوه خواهد داد، ولی ما نیز با حفظ اتحاد و پرهیز از مقصر نشان دادن یکدیگر نباید سعی کنیم که فرصت بهره‌برداری به دشمن بدهیم.

وی با بیان این که جهان از تک‌قطبی شدن خارج شده است، گفت: جهان امروز به سمت چندقطبی شدن پیش می‌رود که یکی از این قطب‌ها بیداری اسلامی است که منجر به تمدن اسلامی می‌شود.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان جهان با یکدیگر متحد بودند شاهد شکل‌گیری اسراییل نبودیم، هر چند طبق اعلام سازمان CIA و پنتاگون و هم‌چنین اعلام کسینجر تا سال 2025 اسراییل مضمحل خواهد شد، ولی اتحاد و یکپارچگی مسلمانان امری ضروری است.

او درباره علت این امر گفت: جمعیت کم صهیونیست‌ها و این که 800 هزارجوانان مهاجر به دلیل جنایات این رژیم ترجیح داده‌اند به سرزمین‌های اولیه خود بازگردند و در حال حاضر 30 درصد  اسراییلی نیز متمایل به ترک آن هستند از دلایل این اضمحلال است هرچند اسراییل با جنایات خود سعی می‌کند این وضع را دگرگون کند، در حالی که با این اقدامات روند اضمحلال خود را تسریع می‌کند. 

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ 

۹۳/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">