پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ب.ظ

۰

«محمدحسن قدیری ابیانه» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به نظر من، مذاکرات به نتیجه ای که ما می خواهیم نمی رسد، چرا که چیزی از دشمنی آمریکا علیه ایران کم نشده است.

وی یادآورشد: در صورتی که آمریکایی ها احساس کنند تحریم ها اثر منفی داشته است، به حتم برای حفظ و تشدید این اهرم قدرت تلاش خواهند کرد.

قدیری ابیانه اظهار کرد: می توان تحریم ها را با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی منتفی و بی اثر کرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: در صورتی که مردم از اسراف پرهیز و از کالای تولید داخل استفاده کنند و بهره وری ساعات کاری را افزایش دهند می توانند در عمل تحریم ها را بی تاثیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: این مذاکرات در هر صورت یک فایده بزرگ برای ایران دارد، آن این که در صورتی که مذاکرات به توافق مطلوب ایران برسد که مسئله ای نیست و مطالبات پاسخ داده شده است.

قدیری ابیانه ادامه داد: در صورتی که این مذاکرات به نتیجه نرسید، دوباره ایران به پیروزی دست یافته است چرا که تمام افرادی که حامی مذاکره ایران با آمریکا بودند و می اندیشیدند که این مذاکره منجر به برطرف سازی تحریم ها می شود، متوجه می شوند که این گونه نیست.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام، با بیان اینکه این آگاهی موجب تقویت انسجام ملی کشور می شود، گفت: تمام احزاب سیاسی و گروه ها و جناح ها متوجه باشند در صورتی که مذاکرات به نتیجه نرسید، باید هوشیار باشند و مقصر اصلی را غرب معرفی کنند تا به این طریق اتحاد و انسجام بیگانگان علیه ایران تضعیف می شود و از سوی دیگر اتحاد ملی را تقویت می کند.

وی تاکید کرد: با این عدم توافق آشکار می شود که مشکل اصلی از سوی غرب است، با این کار تلاش آمریکایی ها که می کوشند مقصر اصلی را ایران جلوه دهند بخنثی می شود.

۹۳/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">