پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ب.ظ

۰

زنجان- خبرگزاری مهر: یک تحلیگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان سیا تا 10 سال آینده اسرائیل از بین می رود، افزود: اگر در میان مسلمانان اتحاد و یکپارچگی وجود داشت از همان ابتدا شاهد شکل گیری اسرائیل نبودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن قدیری ابیانه عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در زمینه نتیجه مذاکرات ایران و 1+5 اظهار داشت: امید است ایران برنده مذاکرات باشد و با این حال چه مذاکرات به نتیجه برسد یا نه برد با ماست زیرا آنهایی که فکر می کردند با مذاکره و صحبت می شود و آمریکا دست از دشمنی با ایران برمی دارد به اشتباه خود پی می برند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک تصریح کرد: اگر آمریکا حس کند تحریم ها برکشور ما اثر منفی داشته است این اهرم را حفظ خواهد کرد و کشور می تواند با کار و تلاش و اقتصاد مقاومتی و افزایش ساعات مفید کاری  و پرهیز از اسراف و ترجیح کالای ایرانی به کالای خارجی و اجرایی کردن شعارهای مقام معظم رهبری بر تحریم ها پیروز شود.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: با این آگاهی و انسجام در جامعه حتی در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات مردم پی می برند که مشکل از جانب آمریکاست، و آمریکا تلاش دارد جهان فکر کند ایران مقصر است و باید حواسمان جمع باشد در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات همه جناح ها انگشت اتهام را به سوی آمریکا نشان دهند که آنها باعث شدند مذاکره ها به نتیجه نرسد و اگر اتحاد داشته باشیم و غرب را مقصر معرفی کنیم اتحاد علیه کشور ما کمرنگ می شود.

وی  با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان CIA تا 10 سال آینده اسرائیل از بین می رود، افزود: اگر در میان مسلمانان اتحاد و یکپارچگی وجود داشت از همان ابتدا شاهد شکل گیری اسرائیل نبودیم.

قدیری ابیانه  با بیان اینکه جهان از شکل یک قطبی خود خارج شده است گفت: با شکل گیری بیداری اسلامی، ایران به یکی از قطب های بزرگ و قدرتمند دنیا تبدیل شده است.

۹۳/۰۸/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">