پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ق.ظ

۰

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی با پیش‌بینی این که نتیجه مذاکرات آن گونه که ما می‌خواهیم رقم نخواهد خورد، گفت: حتی اگر همه تحریم‌ها برداشته شود، دشمنی ما با آمریکا پایان نمی‌یابد و آنها به دنبال بهانه تازه‌ای خواهند بود تا جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، با اشاره به این که آمریکا و کشورهای 1+5 به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و تحریم ها بهانه ای بیش نیست گفت: پیش بینی می شود نتیجه مذاکرات به نتیجه مورد نظر ما نخواهد رسید، بنابراین اگر بخواهند موقتا تحریم هایی را بردارند پس از مدتی دوباره به بهانه دیگر به دنبال اجرای تحریم های دیگری خواهند بود.

 

وی بهترین راه کار برای مقابله با تحریم ها را تقویت از داخل و محقق شدن اقتصاد مقاومتی دانست و تأکید کرد در صورتی که اقتصاد مقاومتی در کشور محقق شود و ما از داخل خود را تقویت کنیم دیوار تحریم ها فرو خواهد ریخت.

 

قدیری ابیانه یادآورشد: در مذاکرات ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی اگر سیاست های دولت جمهوری اسلامی به نتیجه برسد و تسلیم شوند بازی بُرد بُرد است البته این امر به این معنا نیست که آنها از دشمنی با جمهوری اسلامی دست بردارند.

 

وی با اشاره به این که صدام از زمانی که جنگ را با ایران آغاز کرد تا لحظه مرگ خود دشمن جمهوری اسلامی بود یاد آورشد: اگر صدام که معاهده 1975 را که پاره کرد و سپس آن را پذیرفت و سرزمین های اشغالی و اسرای ایرانی را آزاد کرد، برای این بود که صدام در میدان عمل جنگ شکست خورد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی معتقد است اگرشکست های صدام در میدان عمل به نتیجه نمی رسید سرزمین های تحت اشغال و اسرای ایرانی را هرگز آزاد نمی کرد اما آزاد کردن سرزمین های اشغالی و  اسرای ایرانی نیز به معنای قطع دشمنی او با ایران نبود.   

 

قدیری ابیانه گفت: اگر به فرض مثال ایران و آمریکا در مذاکرات پیش رو به توافق هم برسند، این توافق به معنای این نیست که آمریکا به دشمنی خودش با جمهوری اسلامی خاتمه دهد چرا که آنها منافعی را در منطقه برای خود حیاتی می دانند که این منافع از نظر  ما نامشروع اما برای آنها حیاتی است.

 

وی افزود: عقب نشینی در مقابل آمریکا از دشمنی آنها با ایران کم نخواهد کرد حتی اگر ایران تمام امکانات هسته ای صلح آمیز خود را هم جمع کند آنها بهانه ای دیگر را مطرح خواهند کرد همان گونه که در زمان جنگ ایران و عراق با وجود این که به دنبال انرژی هسته ای نبودیم اما آنها پشتیبان صدام بودند و از او حمایت کردند.

 

قدیری ابیانه گفت: عقب نشینی جمهوری اسلامی اگر به گونه باشد که حتی ملت ایران از دین اسلام دست بکشند و مسیحی شوند آن هم از نوع مسیحی آمریکایی من معتقدم باز هم دست از دشمن با ما برنخواهند داشت چرا که آمریکا در کشورهای آمریکای لاتین که مسلمان هم نیستند چندین بارکودتا کرده و مرتکب جنایات زیادی شده است.

 

وی افزود: آمریکا معتقد است ملت ها مسیحی باشند اما چاوز نباشند، ملت ها هندو باشند اما گاندی نباشند، ملت ها مسلمان باشند اما سید حسن نصرالله نباشند و یا سنی باشند اما حماس نباشند، بنابراین اگر مردم ایران بردگی آمریکا را بپذیرند و نفت و منابع خود را در اختیار آنها بگذارند ایران‌ کشور خوبی خواهد بود.

 

قدیری ابیانه یاد آورشد: به دلیل این که ذات اسلام ضد استثماری و استعماری است آمریکا و حامیانش با اسلام مخالفت می کنند و با اسلام آمریکایی آل سعود و وهابی ها مشکلی ندارند اما اگر همین اسلام وهابی هم اعتقادی باشد در برابر تجاوزهای اشغالگران در افغانستان، سوریه و عراق خواهند ایستاد.

۹۳/۰۹/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">