پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ق.ظ

۰

مذاکرات۱+۵ با ایران در حقیقت نمایشگاه عمق خصومت آمریکا با ملت ایران است/لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی عزم ملی و مدیریت جهادی

کارشناس مسائل سیاسی گفت : مذاکرات۱+۵ با ایران در حقیقت نمایشگاه عمق خصومت آمریکا با ملت ایران است و ماهیت دشمنی آمریکا را با کشور ایران پیش از پیش نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با “کرمان۱۴۰۰” در رابطه با نتیجه مذاکرات هسته ای گفت : آمریکایی ها توقع داشتند با تحریم ها علیه ایران این کشور دچار قحطی شود و برخی افراد را در قالب توریست برای ارزیابی وضعیت اقتصادی ایران فرستاده بودند و از اینکه می دیدند در ایران قحطی صورت نگرفته دچار تعجب می شدند.

وی افزود : ایران همواره نشان داده است که می تواند در مقابل فشارها مقاومت کند و در اوج تحریم ها باز به پیشرفت خود ادامه دهد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه ایران به دنبال به نتیجه رساندن مذاکرات با حفظ حقوق خود است ، گفت : تا کنون مذاکرات هسته ای به خاطر زیاده خواهی های غربی ها و نادیده گرفتن حقوق به رسمیت شناخته شده  بین المللی ایران در برخورداری از انرژی هسته ای به نتیجه نرسیده است .

کارشناس مسائل سیاسی  تصریح کرد : اگر آمریکایی ها دست از دشمنی و خصومت علیه ایران  بر می داشتند شاید مذاکرات در هفته اول به نتیجه می رسید و کلیه تحریم ها لغو می گردید در صورتی که اصولا نباید تحریمی صورت می گرفت .

وی در رابطه با اینکه اگر اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده اند محقق شود تحریم ها به طور کلی فرو می پاشد، بیان کرد : لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی عزم ملی و مدیریت جهادی است .

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود : لازمه تاکید بر عزم ملی اصلاح سبک زندگی به ویژه در بخش فرهنگ تولید و مصرف است.

قدیری ابیانه گفت : سالهاست که مقام معظم رهبری بر ضرورت رهایی اقتصاد از وابستگی به نفت تاکید می کنند اما درآمدهای نفتی مانع از عزم ملی و اراده مسئولین در جهت تحقق آن شده است که اگر این رهایی صورت گرفته بود ما می توانستیم تهدید کنیم که نفت خود را نمی فروشیم اما به دلیل وابستگی اقتصادی کشور به نفت، این دشمن است که مانع خرید و فروش آن می شود.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران با تحریم های نفتی و بانکی و ممانعت از انتقال وجوه نفت فروخته شده در صدد ضربه زدن به اقتصاد ایران هستند ادامه داد : با این تحریم ها و ادامه آنها مردم پیش از پیش به ماهیت دشمنی  آمریکا پی می برند.

وی اشاره کرد : مذاکرات۱+۵ با ایران در حقیقت نمایشگاه عمق خصومت آمریکا با ملت ایران است و ماهیت دشمنی آمریکا را با کشور ایران پیش از پیش نشان می دهد.

قدیری ابیانه در رابطه با تحریم های صورت گرفته علیه ایران، گفت : آمریکا با تحریم نفت ایران بدون اینکه بخواهد ایران را از اتکا به اقتصاد نفتی جدا می سازد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان این مطلب که اوباما در همه عرصه های سیاسی خود شکست خورده است ، خاطر نشان کرد : آمریکایی ها مرتب از گزینه های نظامی روی میز دم  می زنند ولی این گزینه زنگ زده است و امکان استفاده از آن وجود ندارد پس باید مذاکرات با ایران را موفقیت آمیز جلوه دهد در صورتی که هیچ  موفقیتی برای آنها در کار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر مذاکرات به نتیجه نرسد باز هم یک برد برای ملت ایران است چون عمق خصمت آمریکا با ملت ایران روشن می شود ادامه داد : این امر باعث تقویت انسجام درونی صفوف ملت حول محور ولایت می شود و این انسجام برای مقابله با تهدیدها و تحریم ها ضروری است .

۹۳/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">