پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۷ ق.ظ

۰

یک افسر سابق ارتش آمریکا فاش کرد یک سازمان شبه‌نظامی سری آمریکایی مسئول ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است و اکنون بر اقدامات رسانه‌ای داعش نظارت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی:«جیم دین» (Jim W. Dean) افسر سابق ارتش آمریکا اعلام کرد، مطمئن است که یک سازمان شبه‌نظامی محرمانه آمریکایی مسئول ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در چند سال اخیر است.

«دین»، در حاشیه کنفرانس «ضد تروریسم و افراطگرایی مذهبی» در سوریه، به روزنامه «القدس العربی»، چاپ لندن گفت که او و تعدادی از اعضای موسسه‌اش به نام «جنگجویان کهنه‌کار آمریکا» اطلاعاتی دارند که نشان می‌دهده یک سازمان سری آمریکا با پشتیبانی سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و موساد اسرائیل، عملیات حساب‌شده ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را انجام داده‌ است.

وی با بیان اینکه اعضای این گروه سری در خاک اردن آموزش دیده‌اند، افزود که سندی در این خصوص ندارد که ثابت کند این افراد در اردن آموزش دیده‌اند. او همچنین فاشکرد که کنگره آمریکا درخواست موسسه او برای انجام تحقیقات در این خصوص را رد کرده است.

افسر سابق ارتش آمریکا همچنین تصریح کرد که این سازمان سری آمریکایی با گروهک داعش ارتباط دارد و همین سازمان است که بر عملیات تصویربرداری اقدامات داعش در سر بریدن افراد، نظارت می‌کند همچنانکه مکان تصویربرداری و زمان انتشار تصاویر را زیر نظر دارد.

دین گفت که این سازمان بر تصویربرداری از عملیات سربریدن جیمز فولی فرد موسوم به خبرنگار آمریکایی در آگوست (مرداد) گذشته نظارت داشت؛ عملیاتی که پس از آن آمریکا ائتلاف موسوم به ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در سوریه و عراق را راه‌اندازی کرد.

این افسر سابق ارتش آمریکا همچنین گفت که گروهک‌هایی مانند داعش یا خراسان، تاکتیک‌ها رزمی‌ای استفاده می‌کنند که شبیه تاکتیک ارتش‌های کاملا آموزش‌دیده است بخصوص شبیه تاکتیک‌های ارتش آمریکاست. 
۹۳/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">