پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ

۰

مدیر تأسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان: بزرگترین فایده این مذاکرات را انسجام وحدت ملی و شناخت بیش از پیش ملت از خوی استکباری امریکا دانست.

به گزارش ایلام رصد “محمد حسن قدیری ابیانه” کارشناس عالی علوم استراتژیک  و مدیر تأسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان در گفتگویی در خصوص مذاکرات۱+۵ با جمهوری اسلامی اظهار کرد: تیم مذاکره کننده تمام نهایت تلاش خود را می کند تا ضمن حفظ حقوق کشورمان به توافقی با کشورهای ۱+۵ برسد تا منجر به رفع تحریم ها شود.

وی افزود: البته امریکا همیشه زیاده خواه بوده و حقوق ایران که توسط سازمان های بین المللی بوده را با چالش مواجه کرده و اکنون نیز به دنبال همین مساله می باشد.

قدیری ابیانه اضافه کرد: مسئولانی که در مذاکرات حضور داشتند، از جمله آقای ظریف می گویند که تا حدودی به توافق نزدیک شده اند و چون فرصت کمی بوده که به نتیجه برسند لذا موقتا به مدت هفت ماه مذاکرات تمدید شده است.

وی ابراز کرد: ظاهر امر این است که دو طرف مایل نیستند از هم اکنون شکست مذاکرات را اعلام کنند و آن را به تعویق می اندازند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه غربی ها به درخواست های ما تمکین نمی کنند، یادآور ساخت: اوباما بیان کرده که لغو تحریم ها تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره نیست.

قدیری ابیانه در رابطه با نقطه ضعف دولت در مذاکرات گفت:  دولت این گونه وانمود می کند که مذاکرات و تحریم ها اگر خوب پیش برود دیگر مشکلی در کشور باقی نخواهد ماند در صورتی که قبل از تحریم هم مشکل داشتیم.

وی عنوان کرد: دولت سعی دارد مشکلات قبل از تحریم را به دولت قبل نسبت داده و او را مقصر جلوه دهد، در حالی که نه آن دولت بی تقصیر است نه این دولت؛ مشکل ما ساختار داخلی است.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: دولت در واقعیت جرأت اقدامات اساسی را ندارد  و باید به این سمت حرکت کند.

قدیری ابیانه بزرگترین فایده این مذاکرات را انسجام وحدت ملی و شناخت بیش از پیش ملت از خوی استکباری امریکا دانست .

وی گفت: برخی عوامل امریکا در ایران نیز از مدت ها قبل وارد کار شده و بیان کردند که اگر مرگ بر امریکا نمی گفتیم این مذاکرات حل می شددر حالی که به نظر بنده اگر درود بر امریکا هم گفته می شد از دشمنی امریکا با ایران کاسته نمی شد.

قدیری ابیانه در پایان تاکید کرد: بایستی برای حل مشکلات اقتصادی به تحقق شعار مقام معظم رهبری در  رابطه با اقتصاد مقاومتی پرداخت و دولت نیز به این مقوله توجه ویژه ای داشته باشد.

۹۳/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">