پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ

۰

یک کارشناس دفاعی استراتژیک گفت: علت به کار برده شدن تهدید از سوی داعش علیه دولت انگلیس این است که دولت این کشور مداخله نظامی در عراق و سوریه را برای مردم کشورش توجیه کند.
"محمدحسن قدیری ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهدید داعش علیه لندن که از بمب کثیف در جهت تخریب این شهر استفاده خواهند کرد اظهار داشت: اینتلیجنت سرویس انگلیس در تشکیل داعش و گروه‌های مشابه تروریستی نقش داشته و با هدف ضربه زدن به مسلمانان این گروه‌ها ایجاد شده است. وی ادامه داد: علت به کار برده شدن این تهدیدات این است که دولت انگلیس مداخله نظامی در عراق و سوریه را برای مردم کشورش توجیه کند. 
این کارشناس دفاعی استراتژیک در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد بیان چنین تهدیداتی تنها در ادامه نقش آفرینی مطابق با نقشه‌هایی است که آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیستی برای تشکیل این گروه تروریستی تنظیم کرده‌اند. 
گفتنی است گروه تروریستی داعش از طریق شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که توانسته است پس از سرقت ۴۰ کیلوگرم اورانیوم از دانشگاهی در عراق، "بمب کثیف" بسازد.
یکی از عناصر داعش نیز اعلام کرد که ممکن است از این بمب برای نابودی لندن پایتخت انگلیس استفاده شود "همایون طارق" کار‌شناس انگلیسی مواد منفجره از جمله تروریستهایی است که از طریق اینترنت تهدیداتی را علیه کشورهای غربی منتشر می‌کند.
بمب کثیف نوعی سلاح انفجاری است که در آن از یک انفجار غیرهسته‌ای برای پراکندن مواد پرتوزا و آلوده کردن محیط استفاده می‌شود. اگر چه در بمب کثیف از انفجار هسته‌ای استفاده نمی‌شود اما به دلیل آلوده شدن محیط به مواد رادیواکتیو‌گاه جزو سلاح‌های هسته‌ای به شمار می‌رود.
۹۳/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">