پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ق.ظ

۱

دکتر داریوش قنبری چهارشنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در مناظره با دکتر قدیری ابیانه عنوان کرد : شعار دادن و مرگ بر آمریکا گفتن آسان است و بعضی ها نیز شعار می دهند که ما آمریکا را له می کنیم ، اما آیا آمریکا له شده است یا ما ؟ سی سال گفتیم مرگ بر آمریکا ، آیا آمریکا را کشتیم ؟

به گزارش انشراح نیوز؛ دکتر داریوش قنبری چهارشنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در مناظره با دکتر قدیری ابیانه عنوان کرد: شعار دادن و مرگ بر آمریکا گفتن آسان است و بعضی ها نیز  شعار می دهند که ما آمریکا را له می کنیم ، اما آیا آمریکا له شده است یا ما ؟ سی سال گفتیم مرگ بر آمریکا ، آیا آمریکا را کشتیم؟ شعار دادن و مرگ برآمریکا گفتن برای ما هزینه های زیادی داشته است ازجمله فروش نفت که در دولت گذشته بسیار کاهش یافت.

وی افزود: امروز باید شعار ها را کنار گذاشت و منافع ملی را پیدا کنیم. ما کشوری فقیر هستیم و دلمان را خوش کرده ایم با امپرالیسم آمریکایی مبارزه می کنیم . الان وقته این رسیده که پس از سه دهه شعار گرایی، بیائیم آرمانگرایی کور را کنار بزنیم و واقع گرا باشیم.

قنبری ادامه داد: بعضی می گویند دشمنی آمریکایی ها با ما کم نمی شود، از کجا میدانید دشمنی آمریکا با ما کم نمی شود؟ اگر این مسیر ادامه پیدا کند سرنگون خواهیم شد. وقتی بعضی ها می گویند مرگ بر آمریکا ، آیا آمریکایی ها برای ما حلوا حلوا می کنند؟ هرگز اینکار را نمی کنند.

نماینده سابق مردم ایلام در جواب قدیری ابیانه که گفت نگاه مطلق به غرب پسندیده یک فرد انقلابی و ایرانی نیست؛ افزود : آدم انقلابی باید واقعیات را بپذیرد. به هر حال آمریکا قدرت دارد و ما با در افتادن با آمریکا با دست خالی به جایی نمی رسیم و نمی شود که با شمشیر چوبی آمریکا را شکست دهیم .

داریوش قنبری اظهار کرد: آمریکایی ها بر خلاف روسیه هیچ گاه موافق تجزیه ایران نبوده اند و برای قدرتمند کردن ایران تلاش کرده و در پی تشکیل ستون های امنیت برای منطقه بوده اند و آمریکایی ها می خواستند که ایران مقتدر بماند و الان هم آنها به دنبال یک ایران مقتدر برای منطقه اند.

وی افزود: دشمنی با آمریکا را ما شروع کردیم در زمانی که سفارت آمریکا را اشغال کردیم، این ما بودیم که دشمنی را با آمریکا شروع کردیم و هنوز مرگ بر آمریکا می گوییم. ولی ما هشت سال با سلاح های آمریکا با عراق جنگیدیم و حتی آمریکا در ابتدای جنگ با عراق، در جریان مک فارلین به ما اسلحه دادند.

قنبری ادامه داد: من بسیاری از صحبت های شاه را مرور کرده ام و خیلی از مواقع شاه اتفاقاً در مقابل آمریکا ایستاده و می گوید تمدن غرب رو به سقوط است، همین حرف های شاه را ما می زنیم ولی در نهایت این شاه بود که سقوط کرد نه تمدن غرب.

وی گفت: آقای قدیری ابیانه می گوید جناب ظریف اظهار کرده اند که آمریکا با یک بمب  کار ما تمام می کند ، بله درست است چرا از شنیدن حرفی که بر مبنای واقعیت است، هراس دارید . هیچ انسان عاقلی نمی گوید که یک کشور منطقه ای بتواند در مقابل ابر قدرتی مثل آمریکا دوام بیاورد .

و در پایان جلسه دکتر قنبری گفت : در همین مدت مذاکرات تیم مذاکره کننده خطر حمله نظامی را رفع کرده است و امروزه دیگر کسی نمی گوید ما به ایران حمله نظامی می کنیم. اسرائیل آماده حمله با تاسیسات هسته ای ایران بود و قطعنامه ی جدیدی امروز از شورای امنیت نگرفته ایم و الان نیز به سمت توافق جامع و کامل در حال حرکت هستیم و ما هیچ راهی نداریم جزء این مذاکرات و تنها اهرم ما نیز همین مذاکرات است.

۹۳/۰۹/۱۷

نظرات  (۱)

۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۵ محسن چتری
با سلام و تشکر از شجاعت و جهاد شما درس های شما ما رادر مقابل کف های روی آب بیمه کرده پدر بزرگوار! خدا شما را حفظ کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">