پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس: رسانه‌های غربی تجمعات کوچک را بزرگ‌نمایی می‌کنند اما جمعیت میلیونی اربعین را نمی‌بینند/ ابراز تاسف از عملکرد رسانه‌های اصلاح‌طلب

یک کارشناس مسائل استراتژیک به حضور میلیونی عزاداران حسینی در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: رسانه‌های غربی که تجمعات کوچک را بزرگ‌نمایی می‌کنند اقدام به پوشش رسانه‌ای این مراسم نکرده‌اند.

محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در خصوص راهپیمایی اربعین و تأثیرات آن گفت: چنین گردهمایی مذهبی در تاریخ سابقه نداشته و بیش از تشکیل چندین لشگر می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

وی ادامه داد: مردم که اکثریت از طریق راهپیمایی خود را به کربلا رسانده بودند عشق و ارادت خود را نسبت به امام حسین(ع) نشان دادند و ثابت کردند که به  مقاومت و ایستادگی اعتقاد دارند.

این کارشناس مسائل استراتژیک ضمن گلایه از رفتار برخی رسانه‌ها نسبت به سانسور خبرهای روز اربعین حسینی گفت: رسانه‌های غربی که تجمعات کوچک را بزرگ‌نمایی می‌کنند اقدام به پوشش رسانه‌ای این مراسم نکرده‌اند.

قدیری‌ابیانه عملکرد برخی رسانه‌های داخلی را نیز تأسف‌بار دانست و گفت: تعدادی از رسانه‌های داخلی حتی در صفحه ابتدایی خود نیز تیتری را به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین اختصاص ندادند و این در صورتی بود که یک میلیون و 500 هزار نفر از زائران ایرانی بودند.

وی اضافه کرد: این معدود روزنامه‌ها که از جریان اصلاح‌طلب بوده‌اند به سانسور خبر حضور شکوهمند مردم در اربعین پرداختند و نام این روزنامه‌ها دیگر روزنامه نیست.

این کارشناس مسائل استراتژیک در ادامه تأثیر این حضور را در اتحاد و قدرت مسلمانان بی‌بدیل دانست و گفت: مسلماً گروهک تروریستی داعش با چنین جمعیتی به عقب رانده شده و از حضور شکوهمند مردم می‌هراسند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: زائران حسینی در روز اربعین با حضور میلیونی خود اهداف داعش را زیر پا گرفتند و به طور حتم آنها در نهایت ناچار به عقب نشینی خواهند شد.

وی اضافه کرد: حضور میلیون‌ها زائر امام حسین(ع) در کربلای معلی در روز اربعین در تاریخ بی‌سابقه بود و به طور حتم این حضور هر سال گسترش پیدا می‌کند.

۹۳/۰۹/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">