پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ

۱

تحلیلگر مسائل آمریکای لاتین گفت: زمانی که آمریکایی ها اعلام می کنند تحریم ها علیه کوبا بی اثر است نشان دهنده اعتراف به شکست آنهاست.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو گفتگو، محمدحسن قدیری ابیانه با حضور در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفتگو به تشریح هدف آمریکا از لغو تحریم ها علیه کوبا پرداخت.

وی افزود: دولت آمریکا هنوز خصومت خود را با ملت کوبا حفظ کرده و در واقع با استقلال هر کشوری مخالف و مایل است که روی همه کشورها سلطه داشته باشد و با هر حکومت مستقلی مخالفت می کند.

قدیری ابیانه گفت: آمریکا بعد از 50 سال تحریم نتوانست کاری کند که دولت و ملت کوبا از استقلال خود دست بردارد و تحریم ها را بی فایده دید و به همین دلیل تصمیم به لغو بخشی از تحریم ها گرفت و حتی ب رای بازسازی روابط دیپلماتیک اعلام آمادگی کرد.

این تحلیلگر مسائل آمریکای لاتین افزود: این مسئله به این معنا نیست که آمریکا دیگر خصومتی با دولت و ملت کوبا ندارد و البته همواره به دنبال سرنگونی حکومت مستقل کوبا و حاکم کردن افراد دست نشانده خود در این کشور خواهد بود.

وی گفت: رییس جمهور آمریکا عملا اعلام کرد که تحریم ها علیه کوبا بی اثر بوده و نتواسته است اهداف آمریکا را در کوبا پیاده کند البته فشار تحریم ها همیشه بر روی کوبا بوده اما به دلیل اینکه کوبا در سطح بین المللی اقدامات بسیاری را انجام داده، توانسته تحریم ها را لغو کند.

۹۳/۱۰/۰۱

نظرات  (۱)

۰۱ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۰ علیرضا بیگدلی

با سلام

ایام سوگواری تسلیت ....

بروز هستم با:

دکان هایی که برخی از خانواده های مذهبی باز کرده اند!

 

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/10/01/dokkan12312

 

باتشکر

فرهنگ پرواز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">