پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ق.ظ

۰

قدیری ابیانهخبرگزاری تسنیم: سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه اگر فتنه ۸۸ نبود یقیناً تحریم‌های امروز وجود نداشت، گفت: فتنه ۸۸ نمونه بارز یک کودتا علیه "حاکمیت نظام اسلامی" و "افکار عمومی ملت ایران" بود.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوزه فتنه 88 اظهار داشت: یکی از ابعادی که فتنه 88 به‌صورت بسیار وسیعی در جامعه نمایان شد نقش رسانه‌های غربی در این زمینه بود.

وی افزود: اگر رسانه‌های داخلی براساس الگوهای درست جامعه حرکت می‌کردند، قطعاً فتنه در این ابعاد گسترده نمایان نمی‌شد، در شرایط فعلی هم رسانه‌ها باید بسیجی وار در مقابل فتنه و فتنه‌گران بایستند.

این کار‌شناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه بسیج به‌معنای حضور نیروهای مردمی در عرصه‌های مختلف است تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند زمینه تفکر و عمل بسیجی را در جامعه گسترش دهند و در این صورت امنیت ذهنی و علمی به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه فتنه ریشه در بیرون مرز‌ها دارد تصریح کرد: افراد بسیار زیادی از بیرون مرز‌ها اعتراف می‌کردند که از فتنه حمایت می‌کنند، کسانی مثل خانم کلینتون از اینکه کمتر کمک کرده ابراز پشیمانی می‌کند و مقامات رژیم صهیونیستی فتنه‌گران را دوستان خود معرفی می‌کنند و در این میان ما متأسفانه با سکوت برخی از افراد در داخل کشور مواجه هستیم.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید افکار عمومی را روشن کنند، برخی از سر ناآگاهی وارد بازی فتنه‌گران شدند، پس از مدتی متوجه شدند آنها فریب خورده‌اند و اصلاً تقلبی در کار نیست.

سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: چند ماه قبل از انتخابات سال 88 رسانه‌های غربی یک آماری را منتشر کردند که رأی احمدی‌نژاد 2 برابر کاندیدهای دیگر است، خود غربی‌ها از مدت‌ها قبل به این موضوعات واقف بودند.

این کار‌شناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در ایام 9 دی صحبت‌های آقای تاج‌زاده باید دوباره مرور شود تصریح کرد: این افراد قبل از انتخابات می‌گفتند: "ما مطیع قانون هستیم و نتیجه انتخابات هرچه باشد از آن تبعیت می‌کنیم" اما چه شد که مردم را تحریک کردند که به خیابان‌ها بیایند؟

قدیری ابیانه با طرح این موضوع که اگر فتنه 88 نبود یقیناً تحریم‌های امروز وجود نداشت اظهار داشت: فتنه 88 نمونه بارز یک کودتا علیه افکار عمومی ملت ایران و حاکمیت نظام اسلامی بود.

۹۳/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">