پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ق.ظ

۴

رئیس دانشگاه دولتی کاشان تلاش دارد که دانشگاه کاشان را در شهر دارالمونین به دانشگاه منافقین و فتنه گران تبدیل کند. 

او با این اقدامات خویش صلاحیت ریاست این دانشگاه را ندارد. اگر وزارت علوم اقدامی برای عزل او و باند منصوب او نکند ضرورت پیدا می کند وزیر علوم به مجلس شورای اسلامی احضار گردد. 

۹۳/۱۰/۲۷

نظرات  (۴)

این شهروند ذروغ باف میشه لطف کنند اسم این دوستانش را بدهد
احسنت آقای دکتر. حقیقتا پیگیری تخلفات کمیته چند نفره تسویه حساب که به دنبال حذف تمام نیروهای متدین و متعهد است تنها با حساس کردن مردم و مسئولان دلسوز امکان پذیر است. در غیر اینصورت این کمیته همه نیروهای متدین دانشگاه را اخراج خواهد کرد. 
کمیته خودسر دانشگاه کاشان چه کسانی را از دانشگاه اخراج کرده است؟

متاسفانه در کمال ناباوری جدیدا اطلاع یافتیم که تنها سه روز پس از بیانات و تذکرات حضرت آیت الله نمازی در نماز جمعه در مورد حفظ وحدت و پرهیز از تسویه حساب های سیاسی ، یکی دیگر از اساتید یکی از دانشگاه های کاشان که از قضا دارای فعالیت های

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کاشان حامی متاسفانه در کمال ناباوری جدیدا اطلاع یافتیم که تنها سه روز پس از بیانات و تذکرات حضرت آیت الله نمازی در نماز جمعه در مورد حفظ وحدت و پرهیز از تسویه حساب های سیاسی ، یکی دیگر از اساتید یکی از دانشگاه های کاشان که از قضا دارای فعالیت های پژوهشی چشمگیر و اختراعات، پروژه ها و مقالات قابل توجه می باشد، از دانشگاه اخراج شده است.

معمولا اخراج افراد از مراکز دولتی بر اساس فرایندهای خاص که در قانون ذکر شده است و مراحل پنجگانه خاص خود را دارد و توسط شوراها و کمیته های مخصوص که در قوانین جاری کشور با ذکر دلایل و دفاعیات اعمال می گردد نه در اقدامی عجیب و غیر قابل باور توسط کمیته ای چند نفره و فراقانونی با انگیزه های انتقام جویانه.

با توجه به شرائط موجود، دیگر برای هیچ کس با هر عقیده و مسلکی باور پذیر نیست که این اقدامات با نگاه علمی و یا نیت خیر و در راستای منافع دانشگاه ها و شهر کاشان صورت گرفته باشد. بنابراین تنها گزینه محتمل، برخورد محض سیاسی در راستای حذف یک نگاه خاص در دانشگاه می باشد که متاسفانه اقدامات قبلی کمیته چند نفره هدایت گر دانشگاه در حذف اساتید و اخراج آنها نیز موید همین نگاه است. از این بی انصافی آشکار که بگذریم به نکات جالب تری هم می رسیم که عملا می توان آنرا با عنوان “غرض ورزی” در دانشگاه بدون مبنای علمی و نظری، تفسیر کرد.

از بین افرادی که در چند ماهه اخیر در اقدامی باور نکردنی توسط این گروه خودسر، استخدام آنها لغو و یا به دلائل واهی، آنها را “اخراج ” کرده اند به صورت بسیار مختصر به برخی از آنها اشاره می کنیم و در فرصت مناسب به صورت تفصیلی بدان می پردازیم:

- دکتر عباس خادمیان – استخدام پیمانی و عضو هیئت علمی دانشگاه ، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۳ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان- استاد دروس معارف و 

- خانم دکتر نگین معزی – استخدام پیمانی دانشگاه – استاد پژوهشکده نانو دانشگاه کاشان و …

- دکتر بهزاد طولمی نژاد – مهندس مواد، استخدام پیمانی و عضو هیئت علمی دانشگاه که با تلاش و پیگیری نامبرده برای اولین بار رشته مهندسی مواد در دانشگاه کاشان راه اندازی شد…

- دکتر محمد همت – دکترای مکانیک – دانشجوی نخبه دوره دکترای کشور – دارای بیش از ۵۰ مقاله و  ۱۰ اختراع ثبت شده …

- محمد شریف زارعی – دکترای مکانیک – نفر اول ورودی دوره دکترای سال ۱۳۸۸ – مدیر سابق فرهنگی دانشگاه- فارغ التحصیل با درجه عالی در مقطع دکترا با معدل ۱۹/۲۵ – دارای ۷ مقاله پژوهشی  و ۱۷ کنفرانس داخلی و خارجی و …

این در حالی است که شنیده شده در همین دانشگاه، اخیرا نفراتی را که مدارک دکتری خود را از دانشگاه آزاد با معدل های بسیار پایین اخذ کرده اند را به عنوان هیات علمی پیمانی پذیرفته اند!! بنابراین ایراد اشکالاتی باورناپذیر برای اخراج اساتید متعهد و متدین، حیله ای نخ نماست که به منظور پیگیری اهدافی ناپاک طراحی شده است. ضمن آنکه اگر این تیم چندنفره بخواهند این بهانه های خلق الساعه کودکانه را به عنوان یک اصل برای حذف تعهدات قانونی دانشگاه برای اساتید نخبه متعهد به کار ببرند، باید این قوانین خودساخته و جعلی را در مورد تمامی اساتید جذب شده در دانشگاه رعایت کنند و پرونده تمامی آنها را مورد بازبینی مجدد قرار داده و آنها را نیز اخراج کنند.

متاسفانه در حال حاضر، نیروهای جوان و متدین و متعهد و نخبه ­ای که پتانسیل ایجاد و تقویت دانشگاه را در حال و آینده دارند، در حال درو شدن با داس خصم و کینه و نفاق و فتنه هستند. داسی که اکنون در دست کمیته چند نفره است.

به نظر می رسد نفراتی که تصمیم ساز و تصمیم گیر حال و آینده دانشگاه شده اند(کمیته چند نفره)، در هر صورت حاضر به پذیرش هیچ فکر و اندیشه ای غیر از اندیشه خودشان نخواهند بود. این عدم پذیرش دیگران توسط افراطیون در دانشگاه، تا مرز برخوردهای زننده، جابجایی های عجیب و اخراج اساتید پیش رفته است. بدیهی است در صورتی که چاره ای به حال افراطیون و حلقه تصمیم گیر چندنفره اندیشیده نشود، شمول و سطح این برخوردهای چکشی و غیر انسانی تمامی دانشجویان، اساتید و کارمندان را در بر خواهد گرفت و محیط سیاسی ناپاک ایجاد شده فضای پاک علمی دانشگاه را مسموم خواهد کرد. مسلم است که عقلای اصلاح طلب و اصولگرا با برخوردهای اینگونه در محیط دانشگاه به شدت مخالف هستند و این تحرکات خصمانه و افراطی را باعث زیان دانشگاه و خسران دانشجو و استاد می دانند.

در رابطه با عزل ها، اخراج ها، انتصابات مساله دار، عملکرد و نیات افراد کمیته چند نفره تصمیم ساز دانشگاه موارد زیادی وجود دارد که عملا از حوصله این نوشتار خارج می باشد.

بنابراین با توجه به شرائط موجود انتظار می رود که تمامی دوستداران انقلاب و حافظان وحدت جامعه اسلامی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در مقابله با اقدامات خودسرانه و اخراج اساتید ارزشی توسط این کمیته چند نفره وارد عمل شوند و ضمن احقاق حق اساتید اخراج شده بر مبنای قانون، بر نحوه تحرکات قبلی و آتی این گروه نظارت کنند.

گفتنی است علیرغم هشدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهر کاشان در خصوص توقف تسویه حساب های سیاسی و خرابکارانه در برخی مراکز دولتی و اعتراض دانشجویان دانشگاه های کاشان به این انتقام جویی های سیاسی و بی سابقه، تاکنون از سوی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهر هیچگونه واکنشی گزارش نشده است.

سلام
آقای دکتر اینقدر تند نرو پیاده شو باهم بریم!
به نظرم گوش دادن به حرههای چندنفر تو کاشان برای شما نمی تونه منبع موثق و قابل اظهارنظر خوبی باشه
مگه در دولت قبل از این دست اتفاقها نیفتاد
خدا شاهد من دوستدار شما هستم، و یک اصولگرام، دوست های اصولگرای من در دولت قبل حتی خاطرم هست یه فرد اصلاح طلبی قرار بود مدیر یک دبیرستان بشه به قدری با اصفهان و تهران صحبت کردن و اجازه ندادند اون مدیر بشه و یه مورد دیگه هم یه دبیر رو از رفتن به سر کلاس درس مانع شدند و اون رو به حالت تعلیق دراوردند و...
پاسخ:
اگر دیگران خطایی کرده باشند دلیلی نمی شود که امروز داس بردارند و کار را بسپارند به افرادی که هتاکی به باورهای مردم بکنند و اصولگرایان را از دانشگاه ها درو کنند. بر اساس شنیده های چند نفر نبوده موضع بنده. بلکه نتیجه بررسی بوده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">