پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ

۰

قدیری‌ابیانه کار‌شناس علوم دفاعی استراتژیکدر گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: جلوگیری از اتحاد، تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی تلاشی است برای تضعیف اسلام که تاکنون لحظه‌ای متوقف نشده است اما با گسترش بیداری اسلامی و طلیعه شکل گیری قطب بزرگ اسلامی غرب احساس خطر کرده، در نتیجه درصدد مقابله با آن برآمده است.

"محمدحسن قدیری ابیانه" در گفتگو باخبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شروع موج اسلام هراسی پس از اتفاقات پاریس اظهار داشت: اسلام هراسی سیاستی است که تاریخ آن به جنگ‌های صلیبی میان غرب و جهان اسلام باز می‌گردد.  
 
وی ادامه داد: جلوگیری از اتحاد، تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی تلاشی است برای تضعیف اسلام که تاکنون لحظه‌ای متوقف نشده است اما با گسترش بیداری اسلامی و طلیعه شکل گیری قطب بزرگ اسلامی غرب احساس خطر کرده، در نتیجه درصدد مقابله با آن برآمده است.  
 
این کار‌شناس علوم دفاعی استراتژیک تصریح کرد: غرب می‌خواهد با ایجاد هراس از اسلام به عنوان یک خطر برای مردم راه نجات را که‌‌ همان اسلام است مسدود کند و مردم را از مطالعه در این زمینه باز دارد.  
 
قدیری ابیانه با اشاره به تسلط رژیم صهیونیستی بر رسانه‌های غربی، گفت: این رژیم با استفاده از این موضوع نقش موثری را دراسلام هراسی دارد اما ملت‌های مسلمان نباید اجازه دهند که تلاش‌های غرب علیه اسلام، مسلمانان را به انفعال وادارد و این درحالی است که باید بیداری اسلامی باید با قدرت ادامه یابد.
۹۳/۱۰/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">