پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ

۰

تشیع انگلیسی در مقابل اهانت به پیامبر اسلام (ص) ناگزیر به سکوت استمحمد حسن قدیری ابیانه گفت: علت اصلی سکوت "تشیع انگلیسی" در برابر اهانت‌ها را در واقع می‌توان اینگونه تعبیر کرد که "المامور المعذور"، اما کسانی هستند که در برابر خوش خدمتی خود به استعمار، هیچ مزدی دریافت نمی‌کنند، این گروه را باید فریب خوردگان و منحرفان نامید، این گروه در واقع در زمان حاضر زندگی نمی‌کنند بلکه در گذشته غوطه‌ور هستند و از عقل لازم برخوردار نیستند.

محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی امور استراتژیک و سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا جریان "تشیع انگلیسی" با وجود در اختیار داشتن چندین شبکه ماهواره ای چند زبانه، هیچ واکنشی به هتاکان به ساحت پیامبر(ص) نشان نمی دهد؟، گفت: سردمداران کسانی که تحت عنوان دفاع از ولایت امام علی(ع) به بدگویی و اهانت به باورهای اهل سنت اقدام می‌کنند، عمدتا کسانی هستند که ماموریتی را از جانب استعمار برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان و جلوگیری از وحدت آنها و بیداری اسلامی، عهده دارند؛ این طیف نمی‌توانند با موضع‌گیری علیه اهانت‌هایی که امروز به پیامبر اسلام(ص) می‌شود، اربابان خویش را ناراحت کرده و خلاف نظر آنان اقدام کنند، چرا که جیره و مواجب آنها قطع می‌شود و پایگاه‌هایشان در خارج تعطیل می‌گردد.

کارشناس عالی امور استراتژیک همچنین اظهار داشت: علت اصلی سکوت این طیف در برابر اهانت‌ها را در واقع می‌توان اینگونه تعبیر کرد که "المامور المعذور"، اما کسانی هستند که در برابر خوش خدمتی خود به استعمار، هیچ مزدی دریافت نمی‌کنند، این گروه را باید فریب خوردگان و منحرفان نامید این گروه در واقع در زمان حاضر زندگی نمی‌کنند بلکه در گذشته غوطه‌ور هستند و از عقل لازم برخوردار نیستند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک بیان کرد: سردمداران این طیف و تئورسین هایشان دست نشانده اند، البته این تئوری ها ظاهرا از آنهاست ولی باطنا و عملا دیکته و القا شده از سوی استعمار است، مگر می‌شود گروهی به لعن و نفرین خلفا بپردازند که چرا ولایت را به ولی برحق نداد، اما امروز خودشان عملا با حاکمیت اسلام مخالفت کنند؟ و در عمل طوری حرکت کنند که مطابق با میل استعمار و خوشایند نقشه‌های اوست.

قدیری ابیانه ادامه داد: ادعای دین مداری این گروه همچون ادعای کسانی است که پیراهن عثمان را پرچم مبارزه با ولایت زمان خود کرده‌اند، اینها برایشان مهم نیست که مواضع منحرفشان در حال حاضر چه لطمه‌ای به مسلمانان می‌زند و چه فجایعی را برای شیعیان در جهان به بار می‌آورد.

وی تاکید کرد: شیعیانی هستند که گرفتار نظریه افراطیون اهل سنت شده اند و خودشان نیز یا گروگان گرفته شده‌ و یا کشته شده اند و زن و فرزندشان مورد هتک حرمت قرار گرفته‌اند، چرا که افراطیون شیعه و سنی در زمین انگلستان و سایر دشمنان اسلام بازی می‌کنند و موجب اختلاف و درگیری میان شیعه و سنی می شوند.

کارشناس عالی امور استراتژیک تصریح کرد: دو طرف طیف افراطی (شیعه و سنی) نه تنها به اختلافات میان شیعه و سنی دامن می‌زنند بلکه در بین خود شیعیان و سنی‌ها نیز اختلاف می‌اندازند. چگونه می‌توان دفاع از خون حضرت زهرا(س) را شعار خود قرار داد، اما نسبت به اهانت پیامبر اسلام بی‌تفاوت بود و با مواضع خود موجبات اسارت زنان مومنه شیعه و پیرو حضرت زهرا(س) را فراهم آورد؟

قدیری ابیانه اظهار داشت: برخی از افراطیون اهل سنت با مشاهده فیلم اهانت‌های شیعه لندنی، باورهایشان تحریک شده و مردان و زنان و کودکان بی گناه را به صرف شیعه بودن مورد تعرض قرار می‌دهند، آنها حاضرند شیعیانی را که به اسارت گرفته‌اند با مدعیان تشیع که به باورهایشان تعرض کرده اند معاوضه کنند و خوب است این معاوضه صورت گیرد و آنگاه این عده که در اسارت افراطیون اهل سنت هستند مواضع خود را تکرار کنند که البته جرات این کار را نخواهند داشت. آنها حاضر نیستند بابت دادن این شعارها گزندی متوج خودشان شود اما برایشان اهمیتی ندارد که دادن این شعارها چه عواقبی برای سایر شیعیان دارد.

۹۳/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">