پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ب.ظ

۰

خبرگزاری میزان: سفیر پیشین ایران در مکزیک با اشاره به اینکه تکرار حکم امام (ره) در مورد سلمان رشدی بهترین اقدام پیشگیرانه علیه هتاکان به اسلام است، گفت: غرب به دنبال ایجاد هجمه جدیدی علیه مسلمانان است.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان پیرامون اقدامات جهان غرب و ایجاد هجمه علیه مسلمانان به واسطه حوادث مجله شارلی ابدو، اظهار کرد: صهیونیست ها برای اسلام هراسی از هر فرصتی استفاده کرده و همواره سعی می کنند که مسلمانان را منزوری کنند و حتی گاهی خود اقداماتی را انجام داده و به مسلمانان نسبت می دهند.

مصداق عینی اقدامات غرب علیه مسلمانان تشکیل داعش است

این کارشناس مسائل بین المللی مصداق عینی این اقدامات غرب را تشکیل داعش عنوان و خاطر نشان کرد: وزیر خارجه پیشین ایالات متحده به تشکیل داعش توسط آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی در کتاب خود اعتراف کرده است در حالی که   اقدامات تروریستی داعش را به اسلام نسبت می دهند.

وی هدف اصلی غربیها از نسبت دادن فجایع گروه تروریستی داعش به آموزه های اسلام را جلوگیری از ایجاد انگیزه برای مطالعه اسلام حقیقی توسط مردم جهان ارزیابی و تصریح کرد: اگر حتی به قصد دشمنی به سمت مطالعه اسلام بروند می توانند جذب آموزهای ناب آن شوند .

روایتی از مسلمان شدن روزنامه نگار هلندی ضد اسلام

سفیر پیشین ایران در مکزیک جذب روزنامه نگار هلندی به اسلام که قصد داشت فیلمی را علیه اسلام تهیه کند را نمونه بارز تاثیر آموزهای ناب اسلامی دانست و گفت: روزنامه نگار هلندی با قصد تهیه فیلم علیه مسلملنان وقتی آموزه های ناب اسلامی را ورای عملیات روانی و تخریبی غرب علیه مسلمانان مطالعه کرد با تامل به این آموز ها تصمیم گرفت، مسلمان شود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه اسلام حقیقی می تواند به یک موج فراگیر در جهان تبدیل شود، گفت: ضروری است که علاوه بر اشاعه اسلام حقیقی و ناب در برابر هتاکی ها نیز ایستادگی کنیم؛ چرا که این هتاکی ها می تواند آن ها را نسبت به اسلام و مسلمین جری تر کند و ابعاد توهین ها را گسترش دهد.

عمل به حکم امام (ره) درباره اعدام سلمان رشدی بهترین اقدام درباره هتاکان به اسلام است

این کارشناس مسائل بین المللی حکم اعدام سلمان رشدی از سوی امام راحل را بهترین عمل پیشگیرانه علیه هتاکی ها عنوان و تصریح کرد: حکم اعدام سلمان رشدی و ناشرین مطلع از مطالب آن کتاب که از سوی حضرت امام(ره) صادر شد بهترین اقدام عملی و پیشگیرانه در مقابله با این گونه هتاکی ها بود؛ هر چند در ابتدا عکس العمل های شدیدی را ایجاد کرد، اما در ادامه با موافقت جهان اسلام مواجه شد.

وی تصریح کرد: افراد خود فروش و شهرت طلبی که توهین به مقدسات اسلامی را مجرای کسب و کار قرار داده بودند، ناگهان به این واقعیت مواجه شدند که مرگ می تواند در کمین آن ها باشد و هیچ ثروت و شهرتی ناشی از این نوع اهانت برای آن ها ارزش مرگ را ندارد.

زندگی سلمان رشدی درس عبرتی برای توهین کنندگان به مقدسات باشد

سفیر پیشین ایران در مکزیک حکم حضرت امام (ره) و مشاهده زندگی سلمان رشدی که در حقیقت به اسارت محافظین خود در آمده بود را نمونه های عملی و اقدامات موثری در زمینه متوقف سازی موج توهین ها علیه اسلام و مسلمین دانست و تصریح کرد: زندگی سلمان رشدی درس عبرتی برای کسانی است که قصد دارند به مقدسات مسلمین اهانت کنند.

قدیری ابیانه اقدام نشریه شارلی ابدو را صف شکنی علیه اسلام عنوان کرد و گفت: نشریه فرانسوی شارلی ابدو در عملی وقیحانه اقدام به نشر کاریکاتور از پیامبر اسلام کرد و این کار را به کرات انجام داد که نوعی صف شکنی علیه مسلمانان است.

اخراج کاریکاتوریست شارلی ابدو به دلیل کشیدن کاریکاتور فرزند سارکوزی

این کارشناس مسائل بین المللی با بیان اینکه فرانسوی ها این اقدام را تحت عنوان آزادی بیان انجام می دهند، ادامه داد: همین نشریه یک کایکاتوریست مشهور را به دلیل کشیدن کاریکاتور فرزند سارکوزی اخراج کرد؛ چرا که در آن کاریکاتور گفته بود فرزند سارکوزی با ازدواج با یک یهودی عمر و زندگی طولانی در پیش دارد، زیرا‌ با یک یهودی ازدواج می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اتفاقا این کاریکاتوریست به گفته بسیار حساسی اشاره کرده؛ چرا که مطابق رهنمودهای کتاب مقدس ازدواج یهودیان با غیر یهودیان مجاز نیست، اما اگر غیر یهودیان دارای قدرت و ثروت باشند و یا با ازدواج با غیر یهودی قدرت و ثروت به دست یهودیان منتقل شود، مجاز خواهند بود و البته تجربه تاریخی نشان می دهد هرگاه یک یهودی با خانواده قدرتمند و یا ثروتمندی ازدواج می کند مرگ و میر در آن خانواده شروع می شود؛ چرا که یهودی زاده بتواند قدرت و ثروت را صاحب شود. البته خود سارکوزی یهودی زاده است و قبلا این قدرت را کسب کرده است.

وی نمونه دیگر این موضوع را خانواده سلطنتی در انگلستان عنوان کرد و افزود: اخیرا نوه ملکه انگلستان با یک دختر یهودی ازدواج کرده است و از زمانی که این وصلت صورت گرفته تبلیغات سنگینی علیه فرزندان ملکه آغاز شده است و رسانه های صهیونیستی شاهزاده ها را فاقد صلاحیت برای تصدی جانشینی ملکه عنوان می کنند و حتی به صراحت می گویند که جانشینی باید به نوه ملکه برسد.

این کارشناس مسائل بین الملی ادامه داد: این مورد درباره خانواده ادوارد آنیلی هم رخ داد و پسر عموی ادواردو که یک مسیحی بود بر اثر یک سرطان ناشناخته فوت کرد و خود ادواردو آنیلی هم به شهادت رسید که نسبت خود کشی به آن دادند تا ثروت و قدرت به خواهر زاده یهودی ادورادو آنیلی برسد.

سردرگمی فرانسه درباره چگونگی طراحی سناریو مقصران حادثه شارلی

قدیری ابیانه در مورد اقدامات فرانسه در جهت پیگیری اقدام تروریستی شارلی ابدو نیز گفت: به هر حال فرانسه تلاش می کند ابعاد حادثه شارلی ابدو را مشخص کند بر همین اساس از یک طرف ادعا می کند که ابن اقدام تروریستی توسط داعش و به انگیزه انتقام از چاپ کاریکاتور ابوبکر البغدادی صورت گرفته و از سمت دیگری اخباری منتشر می شود که القاعده یمن در سالگرد میلاد پیامبر اسلام این اقدام را به دلیل اهانت ها به مقدسات اسلامی انجام داده است، اما آنچه که مسلم است و نمی توان در آن شک کرد گناهکار بودن این نشریه است؛ چرا که به مقدسات مسلمین خیانت و توهین کرده است.

سفیر پیشین ایران در مکزیک بابیان اینکه برخی سوء استفاده رژیم صهیونیستی و ترویج اسلام هراسی را هدف عامل آن معرفی می کنند، خاطر نشان کرد: چه صهیونیستها این کار را انجام داده باشند چه القاعده یمن؛ این کاریکاتوریست ها دیگر کمتر جرات چنین اقدامی را دارند؛ چون این موضوع هراسی در دل هتاکین انداخته است هرچند جنجال زیادی بر سر این موضوع برپاشده است و مسلملنان در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی به واسطه این اقدام عمیلات روانی غرب مورد هجمه قرا گرفته اند.

القاعده یمن اقدامات زیادی علیه مسلمانان انجام داده است

این کارشناس مسائل بین المللی با بیان اینکه خود القاعده یمن هم گروه تروریستی محسوب می شود و اقدامات وسیعی را علیه شیعیان صورت داده است، افزود: القاعده یمن هم گروه پاکی محسوب نمی شود و به نظر نمی رسد کار های خود را برای رضای خدا صورت داده باشد.

وی اقدام روزنامه شارلی ابدو را در تیراژ 5 میلیونی روزنامه اقدامی سخیف خواند و گفت: متاسفانه نشریه شارلی ابدو کاریکاتورهای اهانت آمیز را در 5 میلیون نسخه تکثیر کرده است که بگوید ما نمی ترسیم، هرچند کاملا مشخص است که ترس وجود آن ها را فرا گرفته است.

روزنامه مردم امروز شریک جرم اسلام ستیزی

قدیری ابیانه گفت: نکته تاسف بار اینکه در ایران روزنامه مردم امروز با سوار شدن بر موج اسلام هراسی و تحت تاثیر عملیات روانی غرب علیه مسلمین اقدام به انتشار تصویر جورج کلونی تحت این عنوان که من شارلی هستنم کرده و در حقیقت خواسته با این اقدام، من شارلی هستم را جا انداخته و خود را شریک جرم اسلام ستیزی غرب کند.

سفیر پیشین ایران در مکزیک در پایان با تاکید بر اینکه شارلی ها با این اقدامات کاری را از پیش نخواهند برد اسلام را دینی جهان شمول با آموزه های ناب خواند و خاطر نشان کرد: چهره اسلام با این اقدامات مخدوش نخواهد شد و با این اقدامات جهان غرب به خود ضرر زده و صهیونیست ها را به خود مسلط خواهند کرد.

تاریخ انتشار: 1393/10/30

۹۳/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">