پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ

۰

دولت تصور می کرد که با مذاکره می تواند آمریکا را از خر شیطان پایین بیاورد غافل از اینکه آمریکا خود شیطان است.
قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیکدر گفتگو با آناج مطرح کرد: اگر آمریکایی ها احساس کنند که ادامه این روند به ضرر اقتصاد ایران است و معیشت مردم را تحت فشار قرار می دهد به این نتیجه می رسند که فشارها باید افزایش یابد.
محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل استراتژیک، در گفتگو با خبرنگار آناج در خصوص زیاده خواهی های آمریکا با وجود کرنش های دولت یازدهم و عدم تمایل به انعقاد توافق نهایی، گفت: اگر آمریکایی ها احساس کنند که ادامه این روند به ضرر اقتصاد ایران است و معیشت مردم را تحت فشار قرار می دهد به این نتیجه می رسند که فشارها باید افزایش یابد و مذاکره نیز نمی تواند آمریکا را باز دارد. اما اگر آمریکا به این نتیجه برسد که تحریم ها فایده ای ندارد و ایران می تواند از این تهدیدها یک فرصت برای پیشرفت درست کند، آنگاه تحریم ها فرو خواهد پاشید.

وی افزود: راهکار تحقق این موضوع، تحقق اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی متاثر از عملکرد و سبک زندگی مردم است. چه در یعد کار و تلاش و تولید ثروت،چه در بعد مصرف و پرهیز از اسراف و پرهیز از خرید کالای خارجی.

وی با اشاره به همگانی بودن تحقق اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: بخشی از این به عهده دولت و مسئولان و بخش اعظم آن به عهده مردم است. لذا اگر مقاومت اقتصادی محقق نشود تحریم ها ادامه خواهد یافت و مذاکره و حتی نرمش هم نمی تواند آمریکا و غرب را از ادامه تحریم ها باز دارد.

وی در پاسخ به تغییر نگرش دولت مبنی بر اینکه تیم مذاکراتی قبلی مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات نبود، گفت: مقصر جلوه دادن تیم مذاکرات قبلی فقط به درد تبلیغات انتخاباتی نامزدها می خورد و البته این نوع تبلیغ به نفع آمریکا بود. این دولت تصور می کرد که با مذاکره می تواند آمریکا را از خر شیطان پایین بیاورد غافل از اینکه آمریکا خود شیطان است.

وی افزود: یکی از فواید نرمش قهرمانانه، مذاکراتی که انجام شد، لحن نرم مسئولان ایرانی در مذاکرات و لبخندهای فوق دیپلماتیک این بود که این موضوع برای همگان روشن شود که با مذاکره و لبخند نمی توان آمریکا را از دشمنی با مردم ایران بازداشت و این یک دستاورد خوبی است که موجب انسجام بیشتر صفوف ملت ما می شود.

قدیری ابیانه در پاسخ به اینکه امنیتی شدن فضا به نفع جریان افراطی تر در رژیم صهیونیستی است و چگونگی پاسخ حزب الله گفت: اصولا چون مردم اسرائیل جنایتکار و خونخوار هستند هر حزبی که بتواند ثابت کند خونریزتر است آرای عمومی را به خود جلب می کند. لذا هر جناحی که در راس بوده است سعی کرده است تا جنایت های بیشتری را انجام دهد.

وی تصریح کرد: قطعا حزب الله به آن پاسخ خواهد داد و همانطور که سید حسن نصرالله گفته است آنها باید پناهگاه های خود را آماده کنند. علی رغم آن زمانی خواهد رسید که سوراخ موش هم در اسرائیل قیمت پیدا کند تا بتوانند در آن پنهان شوند.
۹۳/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">