پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ق.ظ

۱

عده‌ای به دنبال ایجاد خانه‌ احزاب در دانشگاه هستند

عده‌ای به دنبال ایجاد خانه‌ احزاب در دانشگاه هستند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌‌های‌ کاشان در قبال سلسله اخراج های اساتید متعهد یکی از دانشگاه های دولتی کاشان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کاشان حامی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌‌های‌ کاشان و علوم پزشکی کاشان در قبال سلسله اخراج های اساتید متعهد در یکی از دانشگاه های دولتی کاشان در بیانیه‌‌ای تاکید کردند: هر روز بیشتر از پیش شاهد تنگ‌تر شدن عرصه بر دانشگاه و دانشجویان و حاکم شدن دوباره‌ فضای فشار، تهدید و اخراج هستیم که نگاهی سطحی بر حوادث و اتفاقات اخیر کشور، خود تایید محکمی بر این مدعاست.

داسی که هر روز تیزتر می شود …

پس از حدود یکسال و نیم از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با شعار آزادی بیان و دیدگاه ها نه تنها گشایشی در امر دانشگاه ها ایجاد نشده است بلکه هر روز بیشتر از پیش شاهد تنگ تر شدن عرصه بر دانشگاه و دانشجویان و حاکم شدن فضای فشار و تحدید و اخراج هستیم که نگاهی سطحی بر حوادث و اتفاقات اخیر کشور خود تایید محکمی بر این مدعاست.

به چه جراتی عده ای که داعیه ی شعارهای فضای نقد و تحمل مخالف دارند در مخیله ی خویش پنداشته اند که می توان با چند اخراج و خانه نشین کردن اساتید انقلابی و متعهد چرخ دنده پیشرفت علمی کشور را متزلزل و سیر سریع رشد علم را کند سازند؛ شاید هنوز عده ای به دنبال ایجاد خانه ی احزاب در دانشگاه هستند و البته نباید این افراد را مورد سرزنش قرار داد چرا که حفظ جایگاه خویش را در گرو حذف مخالفان می دانند.

هنوز که هنوز است نسبت داس و کلید برای دانشجویان و اساتید مشخص نشده است و گویا تفکیک این دو امری غیر ممکن است، این نسبت زمانی خودنمایی می کند که اصرار رئیس جمهور بر حضور جریان خاص در حوزه ی مدیریتی کلان وزارت علوم را مشاهده می کنیم و علت آن را باید در تغییرات رده های پایین دست جستجو نمود، در جایی که اخراج اساتید به وضوح به چشم می خورد.

متاسفانه اخیرا پس از چشم پوشی های صورت گرفته در بعضی موارد دیگر نمی توان چشم بر اشتباهات تیم مدیریتی دانشگاه کاشان بست؛برای مثال: اخراج چهار نفر از اساتید برجسته دانشگاه کاشان با کارنامه ی درخشان علمی و تحقیقاتی و محدود کردن عرصه بر سایر نخبگان و اساتید بر اساس کدام تدبیر در حال شکل گرفتن است؟

آیا اخراج مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیریت فتنه ای جدید در عرصه ی علمی در یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور اعلام مبارزه علنی با دانشجویان و آحاد جامعه ی ولایت مدار ایران نیست؟

بی احترامی به سخنان نماینده ی محترم ولی فقیه در شهرستان کاشان پس از اتفاقات اخیر در پایبندی بر وحدت و پرهیز از تسویه حساب های سیاسی در دانشگاه به چه حدی رسیده که این چنین به سخنان ایشان بی اعتنایی می ورزند؟

اما بدانند که پیروزی حق بر باطل دیر نخواهد پایید و به ایشان توصیه می گردد با صبر ملت انقلابی و مردم شریف و ولایت مدار و دانشجویان مخلص بازی ننمایند چرا که عواقب کار طبق بند ۱۰ وصیت نامه امام خمینی (رحمه الله علیه ) برعهده ی آنان خواهد بود.

والسلام علی من اتبع الهدی

۹۳/۱۱/۰۵

نظرات  (۱)

 وصیت اینجانب به جوانان عزیز دانشسراها و دبیرستانها و دانشگاهها آن است که خودشان شجاعانه درمقابل انحرافات قیام نمایند تا استقلال و آزادی خود و کشور و ملت خودشان مصون باشد.
روح‌الله الموسوی الخمینی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">