پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ

۰

 خبرگزاری میزان: کارشناس مسائل بین المللی با بیان اینکه خنثی سازی تحریم ها صرفا از طریق پیگیری اقتصاد مقاومتی قابل تحقق است، تصریح کرد: بهترین راه خنثی سازی تحریم ها اصلاح اقتصادی و تغییر فرهنگ سبک زندگی در ایران است.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگارسیاسی میزان، پیرامون مذاکرات هسته ای و کوتاه امدن کنگره آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران برای اعمال تحریم های جدید، اظهار کرد: اگر غرب احساس کند که تحریم به مردم فشار آورده و معیشت مردم ایران را دچار مشکل می کند دست از تحریم برنخواهد داشت.

سفیر پیشین ایران در مکزیک با اشاره به تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای این تلاش ها را شایسته ازریابی دانست و تصریح کرذ: تیم مذاکره کننده هسته ای در چار چوب رهنمودهای مقام معظم رهبری می بایست مذاکره را ادامه دهد، اما بهترین راه برای خنثی کردن تحریم ها اصلاح اقتصادی و فرهنگی سبک زندگ در ایران است.

وی فرو پاشیدن دیوار تحریم ها را منوط به اراده ملت ایران دانست و گفت: پیاده کردن اقتصاد مقاومتی که کلیات آن از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است بهترین راهکار مقابله با تحریم ها است و نمی بایست به غربی ها در این زمینه اعتماد کرد.

قدیری ابیانه با اشاره به جنگ تحمیلی و رشادتهای میدانی رزمندگان اسلام خاطر نشان کرد: در مذاکرات با عراق هم که منجر به آزاد سازی سرزمینهای جمهوری اسلامی ایران شد پیروزی های میدانی رزمندگان اسلام صدام را مجاب به قبول معاهده  1975 کرد نه صرف مذاکره با کشور عراق.

این کارشناس سیاست خارجی با تاکید برلزوم پیروزی در جبهه های اقتصادی و فرهنگی در کشور تصریح کرد: پیروزی در این جبهه ها می تواند ایران را در برابر هرتحریمی بیمه کند.

وی در ادامه بزرگترین مشکل اقتصادی ایران را مشکل داخلی عنوان و افزود: متاسفانه ما در ایران دچار خود تحریمی هستیم یعنی فرهنگ کار در ایران دچار ضعف شدیدی شده که بر روی تولید اثر منفی گذاشته است.

قدیری ابیانه خرید کالاهای خارجی و تحریم کالاهای داخلی و عدم مصرف آن از سوی مردم ایران را از مصداق خود تحریمی عنوان و خاطر نشان کرد: این فرهنگ متاسفانه باعث خود تحریمی و دو چندان شدن مشکلات اقتصادی کشور است چرا که این نوع تحریم بسیار تاثیر گذارتر از تحریمهای غربیهاست.

سفیر پیشین ایران در مکزیک با تاکید بر نقش تک تک مردم در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: اگر مردم متوجه تاثیر اقدامات خود در اقتصاد کشور باشند همه چیز را ازمسئولین طلب نمی کنند چرا که مقابله با تحریمها عزم ملی و تلاش همه گیر را میطلبد.

۹۳/۱۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">