پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ق.ظ

۰

یک سرکرده دستگیر شده «داعش» در پاکستان اعتراف کرد که از سوی آمریکا برای جذب نیرو در پاکستان کمک مالی دریافت می‌کرده است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، «یوسف السلفی» که در لاهور دستگیر شده، اعتراف کرد که به ازای جذب هر نیرو برای تشکیل داعش در پاکستان، از آمریکا 600 دلار پول دریافت می‌کرده است.
وی گفت که این کار را به کمک امام جماعت یکی از مساجد لاهور انجام می‌داده است.
به نوشته روزنامه اردوزبان «اکسپرس» چاپ پاکستان، بازداشت «یوسف السلفی» نشان می‌دهد که داعش در داخل پاکستان نفوذ کرده است.
به گزارش منابع خبری، السلفی در اصل پاکستانی بوده و تبعه سوریه است. وی پنج ماه قبل از طریق ترکیه وارد پاکستان شده است. طی ماه‌های اخیر شماری از اعضای ارشد طالبان از جمله «شاهد شاهدالله» سخنگوی پیشین این گروه تروریستی، از طالبان جدا شده و به داعش پیوسته‌اند.
از افغانستان نیز ماه قبل خبر رسید، درگیری میان عناصر داعش و طالبان در استان جنوبی هلمند، 50 کشته برجای گذاشته است. این خبر را مقامات محلی افغان نیز تائید کرده بودند.
شماری از تروریست‌های فعال در افغانستان معتقدند که «ملا عمر» رهبر طالبان کشته شده است و به همین خاطر به داعش پیوسته‌اند.
نخستین بار در پاکستان «عبدالمالک بلوچ» سر وزیر ایالت بلوچستان (17 مهر گذشته) از حضور عناصر تکفیری داعش در این ایالت خبر داده بود.
عملیات ارتش
به گزارش خبرگزاری فارس، نیروی هوایی ارتش پاکستان دیروز مواضع طالبان محلی در وزیرستان شمالی را بمباران کردند. در این عملیات علاوه بر هلاکت 100 تروریست، شش مخفیگاه شبه‌نظامیان منهدم شد. به گفته منابع رسمی، بیشتر کشته‌شدگان شبه‌نظامیان خارجی بودند.
۹۳/۱۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">