پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۷ ق.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک گفـت: دولت‌های غربی برای اینکه مردم آنها با اسلام آشنا نشوند، رویکرد ضد تبلیغاتی پیش گرفته‌اند.
محمدحسن قدیری ابیانه امروز در جلسه مروری بر ابعاد نامه مهم رهبری به جوانان غربی که در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد برگزار شد افزود: دولت‌های غربی با هدف داعش را حـمایـت و نماد اسلام معرفی می‌کنند و خانم کلینتون نیز در کتاب خود به این موضوع اعتراف کرده است .
وی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی این است که اسلامی که دولتمردان بـه شـما معرفی می‌کنند تنها نوعی اسلام‌هراسی است گفـت: مقام معظم رهبری نیز در نامه خود به دنبال آن هستند تا جوانان غربی اسلام را از منشأ بشناسند و بایدکاری کنیم این نامه به دست جوانان غربی برسد و آنها قرآن را بخوانند و با مضامین دین اسلام به درستی آشنا شوند.
سفیر سابق ایران در مکزیک افزود: امروز 6 قدرت جهانی در یک طرف میـز هسـتند و در طرف دیگر، نمایندگان جمهوری اسلامی ایران حضور دارند و چانه‌زنی مـی‌کنند که این بزرگی انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد حال آنکه که قبل از انقلاب سفرایشان تعیین تکلیف می کردند. و هر اتفاقی در 35 سال اخیر روی داده در نهایت به نفع اسلام به پایان رسیده است.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که براساس پیش بینی سازمان سیا و کسینجر در سـال 2025 رژیـم صهیونیستی از بین خواهد رفت افزود :امروز جهان از تک قطبی بودن خارج شده و در این 10سال باقیمانده تا سال 2025 اتفاقات بزرگی روی خواهد داد، امروز تمدن بزرگ اسلامی رو به شکل‌گیری است.
قدیری ابیانه گفت: بیداری اسلامی می‌تواند دیگر ملت‌ها را نیز در بر بگیرد و امام(ره) در نامه خود به گورباچف گفتند صدای شکستن استخوان‌های کمونیسم به گوش می‌رسد و امروز صدای استخوان‌های لیبرالیسم گوش‌ها را اذیت می‌کند .
سفیر سابق ایران در مکزیک افزود: تنها راه حل مردم غربی روی آوردن به اسلام است ،اگر مردم غرب کنجکاو شوند و اسلام را بشناسند و قرآن را بـخوانند به طور قطع بـه دین اسلام روی می‌آورند .
قدیری‌ابیانه گفت: وقتی من در مکزیک سفیر بودم حدود 300 نفر که به طور کلی مخالف اسلام بودند به دین اسلام گرویدند.
وی همچنین با بیان اینکه امروز اینترنت و فضای مجازی این امکان را به ما می‌دهد که اسلام را به جهان معرفی کنیم گفت : ما بـاید سایتی برای کسانی که اسلام را نمی‌دانند مهیا کنیم که این سایـت دارای الفبای اسلام باشد .

مشهد/ واحد مرکزی خبر/ اجتماعی 

۹۳/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">