پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ق.ظ

۰

دوران ابرقدرتی امریکا به سر رسیده است

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۲۳ ق.ظ

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: دیگر دوران ابرقدرتی آمریکا بر کشورهای منطقه ساقط شده است؛ همچنین جهان در حال حاضر از تک قطبی بودن به سوی چند قطبی شدن در حال حرکت است و ما نیز در یک پیچ تاریخی قرار داریم که پایان این پیچ ۱۰ ساله، سقوط رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش ناب نیوز ، محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل استراتژیک پیش از ظهر امروز، در نشست تحلیل ابعاد نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اظهار کرد: طبق پیش بینی های سازمان سیا، وزارت جنگ و وزیر اسبق خارجه آمریکا پیش بینی شده است تا سال ۲۰۲۵ رژیم صهیونیست نابود خواهد شد و ما نیز در این باب ابراز امیدواری می کنیم.

 

وی به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: اگر پیش از انقلاب آمریکا به دولتها دستور می دادند و دولتها نیز اجرا می کردند، امروز دیگر چنین شرایطی در سطح کشورمان وجود ندارد و دیگر ایران یک سوی میز و ۶ کشور هسته ای دیگر جهان آن طرف میز به مذاکره می پردازند و بی شک این مذاکرات و چانه زنی ها نشان از ابهت کشور دارد.

 

قدیری ابیانه ادامه داد: همانطور که وزیر جنگ آمریکا نیز گفته بود، دیگر دوران ابرقدرتی این کشور در جهان ساقط شده و سیطره آمریکا بر کشور های منطقه کمرنگ شده است. همچنین جهان از تک قطبی بودن، به سوی چند قطبی بودن در حال حرکت است و لذا ما نیز هم اکنون در یک پیچ تاریخی قرار داریم و پایان این پیچ ۱۰ ساله سقوط رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 

این کارشناس مدیریت استراتژیک با بیان این که موج بیداری اسلامی در جهان در حال شکل گیری است، ابراز کرد: تمدن اسلامی رو به شکل گیری بوده و باید منتظر فراگیر شدن این تمدن  در پهنه هستی باشیم. همچنین انگلیسی ها در پی ترس از این تمدن، اسرائیل را در دل جهان هستی قرار دادند و با سر دادن شعار نیل تا فرات در پی جنگ طلبی بودند اما پس از انقلاب این شعار به شعار از نحل تا بحر تغییر داده شد. یعنی آزادی همه سرزمین فلسطین.

 

وی با بیان این که امروزه دیگر لیبرالیسم همانند کمونیسم در زباله دان تاریخ جای دارند، خاطر نشان کرد:  اگر آن زمان کسی به دنبال شکسته شدن استخوان های کمونیسم بود، امروز دیگر صدای شکستن استخوان های لیبرالیسم آن قدر بلند است که گوش ها را آزار می دهد.

 

قدیری ابیانه افزود:  همچنین در دوران اخیر این امر برای افکار عمومی مشخص و تبیین شد که دیگر لیبرالیسم پاسخگوی نیاز های بشریت و غرب نبوده و در این دوران غرب تلاش کرد بار مالی و اقتصادی کشور را روی دوش مردم بگذارد تا طبقه فقیر فقیرتر و ثروتمند ثروتمند تر شوند و میان آن ها قاصله طبقاتی به وجود اید.

 این  کارشناس مدیریت استراتژیک با بیان این که غرب و مخالفان اسلام تا جایی که بتوانند در زمینه پنهان نگه داشتن چهره اسلام تلاش می کنند، تصریح کرد:  غرب تلاش می کند تا نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی به دست این جوانان نرسد زیرا اگر آنان با اسلام آشنا شوند، قطعا به آن متمایل خواهند شد. همچنین تروریست ها و سران غرب تلاش می کنند در اسلام تحریف ایجاد کنند.

 

این تحلیل گر سیاسی ادامه داد:  زمانی که ریگی در سیستان و بلوچستان دست به انفجار های فاجعه انگیز می زد، غرب از او خواست تا این انفجار ها را به تهران و شهرهای بزرگ بکشاند  و آنان به دنبال این هستند تا مردم در برابر اسلام به یک قضاوت منفی برسند و صهیونیست ها و غرب نیز در این زمینه تلاش می کنند.

 

قدیری ابیانه با بیان این که هر وجدان بیداری حق را به اسلام می دهد، یاد آور شد: صهیونیست ها تلاش می کنند تا با جلوگیری از نشر اسلام و تفکر و تعقل در میان مردم، حقانیت دین بروز نکند چرا که اگر مردم در این زمینه بیندیشند؛ راهی جز اسلام را بر نمی گزینند و  در سر در کلیساهای آن ها نیز عباراتی همچون  تعقل بزرگترین دشمن ایمان است نوشته شده که نشانگر همین اصل است.

 

وی افزود: غرب هیچ گاه نخواهد توانست ما را در حوزه تهاجمی قرار دهد؛ بلکه ما هستیم که باید غرب را مورد هجوم خود قرار دهیم. همچنین کلید نشر اسلام در غرب اوردن تفکر به میدان است و آنان در دانشگاه های خود به جای انتخاب ملکه دانایی (شاگردان برتر) ملکه زیبایی انتخاب می کنند و این اقدام غرب، نشان از آن دارد که سرانشان بویی از اسلام نبرده اند.

 

این کارشناس مدیریت استراتژیک بابیان این که ارزش یک زن به علم و ایمان و عمل صالح او است، اظهار کرد: زیبایی نباید به یک ارزش اجتماعی مبدل شود چرا که ارزش یک زن به علم، ایمان و عمل صالح او است و بر طبق این گفته روابط اجتماعی باید به تعادل برسد.

 

وی در ادامه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب نشان از آن دارد که باید نگاه یهودیت به مسحیت تغییر پیدا کند و با شناخت افکار غربی باید جلو رفت تا در دام خطرناک آنان نیفتاد. همچنین اگر نگاه اسلام به مسیحیت و یهودیت به مسیحیت مطرح شود خواهیم توانست جامعه غربی را مدیریت کنیم.

 

قدیری ابیانه به تبلیغ اسلام در میان مردم  اشاره کرد و گفت:  باید طرز تبلیغ اسلام در میان مردم را بدانیم زیرا اگر آگاه باشیم که کدام کلید برای کدام قفل است می توانیم اسلام را در جامعه پیاده سازی اجرا کنیم. همچنین پیام رهبر انقلاب نشان از این دارد که نباید اسیر تبلیغات شد و باید تلاش غرب در زمینه نرسیدن پیام به جوانانشان را بشکنیم تا کنجکاوی های انان در زمینه تلاوت قرآن با اسلام آوردن آن ها به سرانجامی روشن برسد.

 

این تحلیل گر سیاسی با تاکید بر بهره گیری از رسانه ها و نرم افزار ها در جهت تبلیغ اسلام، خاطر نشان کرد: برخی معتقدند مسلمان کردن یک شخص، سخت است اما من بر این عقیده ام که مسلمان شدن با بهره گیری از رسانه ها و نرم افزار های کاربردی که در جهت تبلیغ دین حرکت می کنند بسیار ساده نیز هست اما متاسفانه در کشور ما شرایط نرم افزاری و رسانه های کاربردی مورد نظر در این زمینه موجود نیست در حالی که کتب اساتید حوزه نیز در سطح اجتهاد بوده و برای تبلیغ دین نیاز به آموزش الفبای اسلام داریم .هم چنین باید به دنیال آن باشیم؛ تا سرآغاز و نقطه عطف شناخت اسلام را بیابیم.

 

قدیری ابیانه با اشاره به گسترش پایگاه های تبلیغی در جهان گفت: در شهرهایی همچون مشهد، کاشان، قم، تهران، اصفهان و سایر شهرهای بزرگ باید تبلیغات را جهانی کرد. همچنین مساجد باید حوزه هایشان را در جهت تبلیغ دین گسترش دهند و محورهای تبلیغی در سطح بسیج مدارس، دانشگاه و حوزه های علمیه گسترش یابد.

 

این کارشناس مدیریت استراتژیک ادامه داد: مهمترین نقص در انتقال پیام و بخصوص در کشور ما کمبودامکانات خود جوش مردمی در این عرصه بوده است و باید این را باب کنیم که برای تبلیغ جهانی اسلام همه مردم آماده شوند و در این زمینه احساس تکلیف همه را در جهت پرکردن خلأهای موجود نیاز داریم.

 

قدیری ابیانه با بیان آن که در جهت نشر اسلام باید با سازمان ها و نهاد های دولتی وارد تعامل شد، اظهار کرد: این طور نباشیم که به ظواهری همچون زیارت ساده اکتفا کنیم؛ بلکه نیاز است تا با سازمان ها و نهاد های دولتی در زمینه نشر اسلام و با بهره گیری از همه امکانات متحد و یکی شد همچنین من معتقدم اگر این حرکت را با مدیریتی واحد دنبال کنیم شاهد گرایش موج مردم به اسلام خواهیم بود و این همان است که غرب با اسلام هراسی های خود از آن فرار می کند.

پایگاه خبری ناب نیوز 

۹۳/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">