پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ق.ظ

۰

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت :رژیم صهیونیست کمتر از 10 سال آینده  سقوط خواهد کرد و بیداری اسلامی بر جهان سیطره پیدا خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار صبح توس ، سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا با اشاره به اینکه آمریکا از رهبری بر جهان به صورت تک قطبی به سمت چند قطبی شدن تحول می یابد افزود:ایران مقابل شش قدرت جهان به مذاکره و چانه زنی می پردازد که این امر نشان دهنده ی قدرت انقلاب اسلامی ایران است.

 محمد حسن قدیری ابیانه اظهار کرد: قطب بزرگ اسلامی در حال پویایی است که اتحاد مسلمانان را در پی دارد و این امر غرب را به رعب و وحشت انداخته است.

 

شکست لیبرالیسم و اسلام تنها راه نجات

کارشناس عالی امور استراتژیک بیان کرد: امروز صدای شکسته شدن لیبرالیسم گوش ها را اذیت می کند و بحران های مالی غرب را به شکست واقف کرده است و این در حالی است که افراد متوسط در سطح جامعه روز به روز فقر بیشتری را تجربه می کنند و در مقابل آنها بر ثروت ثروتمندان غرب افزوده می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شکست لیبرالیسم نقطه ی خطر برای جهان غرب محسوب می شود زیرا که تنها راه نجات غرب از این بحران ها تمسک به آمیزه های دین اسلام و آشنای هر چه بیشتر عموم و سران دولت با این دین مبین است.

 
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا تصریح کرد: اگر جوانان غرب با اسلام راستین و قرآن مجید آشنا شوند قطعا اسلام را به عنوان دین خود بر می گزینند لذا غرب در صدد آن بر آمده که در میان جوانان اسلام هراسی را گسترش دهد  و تروریست ها نیز دست پرورده ی غربند.

 
قدیری ابیانه گفت : آمریکا، اسرائیل و انگلیس داعش را برای تخریب دین اسلام به وجود آورده اند تا اسلام را در مقابل چشم جهان کوچک کنند و رسانه های غرب در اختیار صهیونیست قرار داده شده است.

 

حضور خود جوش مردمی باید وارد عرصه ی تبلیغات جهانی اسلام شود

کارشناس عالی امور استراتژیک با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا افزود: نرم افزارهای آشنایی با دین اسلام باید در میان جوامع، نشر و گسترش یابد زیرا که این راحت ترین راه برای برقراری ارتباط با جوانان است.

 
قدیری ابیانه عنوان کرد: ایران به عنوان کشوری اسلامی باید کتابخانه های دیجیتالی را برای افراد علاقه مند به آشنایی با دین اسلام برپا کند و از دین پژوهان دعوت شود تا برای آشنایی بیشتر با دینشان جهت تبلیغ به این کتابخانه ها مراجعه کنند.

 

وی اظهار کرد: شهرهایی که حوزه ی علمیه دارند باید پایگاه جهانی اسلام باشند و در هر مسجدی بخشی را به تبلیغات جهانی اسلام اختصاص دهند.

 

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران ادامه داد:برخی افراد با افراط در دین اسلام موجبات دین گریزی را فراهم می کنند و عده ای از دشمنان و یا دوستان نادان با اهانت به باور های اهل سنت در میان برادران شیعه و سنی شکاف ایجاد  می کنند.

 

وی تاکید کرد: همه باید وارد عرصه ی تبلیغ جهانی اسلام شوند و مسلمانان باید احساس تکلیف کنند.
قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: زیارت از آستان قدس رضوی  فرصت بزرگی برای  ایجاد سازمان های غیردولتی به صورت منطقه ای و بین المللی است.

 

وی در پایان گفت: اگر تبلیغات جهانی دین مبین اسلام را با جدیت دنبال کنیم به زودی شاهد گرایش فوج فوج جوانان به این دین خواهیم بود.

۹۳/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">