پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۰ ق.ظ

۱

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و کارشناس عالی امور استراتژیک با انتقاد ار عملکرد منفعلانه عارف در برابر سخنان کلودیا رویت معاون مجلس آلمان گفت: آقای عارف اگر رئیس جمهور بودید، باز همین مواضع را اتخاذ می کردید؟؟!!

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار خاورستان با اشاره به سخنان مداخله جویانه معاون مجلس آلمان اظهار کرد: اگر ما بلد باشیم می توانیم این مداخلات را به فرصتی برعلیه خودشان تبدیل کنیم به طور مثال اگر من جای آقای عارف بودم به معاون مجلس آلمان می گفتم" شما زندان های خود را تعطیل و زندانی ها را آزاد کنید! چرا شما به عنوان فعال حقوق بشر از رژیم کودک کش صهیونیست حمایت می کنید و زیردریایی در اختیار اسرائیل قرار می دهید؟ چرا به صدام سلاح شیمیایی دادید تا علیه ما به کار گیرد؟"

 

کارشناس عالی امور استراتژیک خطاب به خانم روت گفت: آلمان باید در پرداخت خسارت جنگ به مردم ایران مشارکت کند و دیه ی کسانی که با سلاح های شیمیایی و میکروبی آلمان که تحویل صدام شد تا علیه ما به کار گرفته شود را پرداخت کند.

آقای عارف پاسخ لازم را به او نداده و بسیار منفعلانه عمل کرده است

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه چرا آلمان از قربانیان ترور حمایت نمی کند و به تروریست ها پناه داده است و در سوریه از آنها حمایت می کند؟، اظهار داشت: متاسفانه آقای عارف پاسخ لازم را به او نداده و بسیار منفعلانه عمل کرده است و نتیجه این برخورد موجب شد تا این مقام دست چندم آلمانی، در بازگشت به کشورش در مصاحبهای با دویچه وله باز هم بدون نگرانی از واکنش ایرانی، برای امور داخلی ایران تعیین تکلیف کند.

 

قدیری ابیانه ادامه داد: از یک فرد عادی یا راننده تاکسی انتظار می رود تا در مقابل این مداخلات واکنش مناسبی نشان دهد و نقض حقوق بشر در آلمان و کشورهای غربی و حمایت آلمان از رژیم صهیونیستی را مطرح کند چه برسد به آقای عارف که نامزد ریاست جمهوری بودند!

 

وی خاطرنشان کرد: آیا آقای عارف اگر رای می آورد و رئیس جمهور می شد چنین مواضع انفعالی اتخاذ می کرد؟ آیا اگر او به پارلمان راه یابد و از موضع نماینده مردم با آنها صحبت کند این انفعال را تکرار خواهد کرد؟

 

کارشناس عالی امور استراتژیک با اشاره به قسمتی از سخنان خانم رویت مبنی بر رعایت نشدن حقوق بشر در ایران گفت: بهتر است او قبل از اینکه به ایران درس حقوق بشر دهد برود و در کشورش قوانین مربوط به مجازات را بررسی و نقض وقایع تاریخی را تغییر دهد.

 

قدیری ابیانه افزود: آزادی بیان یکی از معیارهای حقوق بشر است در حالی که در آلمان و بقیه کشورهای غربی حتی بررسی تاریخی در مورد تعداد کشته شدگان به دست نازی ها هم ممنوع است.

آلمانی ها در موضعی نیستند که دیگران را در موضوع حقوق بشر هدایت کنند

وی با بیان اینکه قطعا آلمانی ها در موضعی نیستند که دیگران را در موضوع حقوق بشر هدایت کنند، اذعان داشت: ما افتخار می کنیم که دیدگاه ما در مورد حقوق بشر با غربی ها در مواردی متفاوت است به عنوان مثال غربی ها ازدواج بین هم جنس ها را بخشی از حقوق بشر تلقی می کنند و حتی وزیر خارجه این کشور که خود یک مرد است در مراسمی رسمی با حضور مقامات عالی آلمان با مرد دیگری ازدواج کرد و یا حتی سنای آمریکا اخیرا رابطه جنسی با حیوانات را به شرط بلوغ حیوان آزاد نمود.

 

متاسفانه نگاه نژادپرستانه هیتلر هنوز در روح آلمانی ها زنده است

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار داشت: متاسفانه نگاه نژادپرستانه هیتلر هنوز در روح آلمانی ها زنده است و آنها دارای روح خودبرتربینی هستند در حالی که بهتر است آنان وقتی به کشورهایی مثل ایران سفر می کنند به دنبال درس آموزی باشند آنها دولت های اروپایی را جهان محسوب می کنند در حالی که ایران ریاست جنبش عدم تعهد یعنی اکثریت کشورهای جهان را برعهده دارد.

قدیری در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: آلمانی ها در جنگ جهانی دوم تلاش کردند تا بر دنیا مسلط شده و از شر صهیونیست ها آزاد شوند اما هم کشورشان اشغال شد و هم یهودیان مقدرات امور کشورشان را برعهده گرفتند و آلمان هنوز یک کشور اشغال شده است و نمی تواند خارج از اراده آمریکا و اسرائیل تصمیم مستقلانه ای اتخاذ کند.

۹۳/۱۱/۱۲

نظرات  (۱)

سلام 
به نظر شما کار وزارت خارجه در مورد کوتاه آمد در مورد ابوطالبی درست بود است ؟
پاسخ:
سلام.
چاهر ای نبود.
یا باید اسرار می کردیم بر ابوطالبی که در نهایت ویزا نمیدادند و سفارت ما در این سالها بی سفیر می ماند و یا تغییر سفیر که انتخابی بین بدو بدتر است و البته بهتر بود سفیر جدید معرفی می کردند. 
اشتباه آ«جا بود که ابوطالبی را معرفی کردند زیرا معلوم بود که به دانشجویانی که سفارت آمریکا را در اشغال داشتند ویزا نمی دهند هرچند کار آمریکا غیر قانونی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">