پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ

۰

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گفت: اسلام می‌تواند راه حل باشد به شرطی که راه حل را بشناسیم و همانطوری که هست بتوانیم به دنیا ارائه کنیم.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گفت: این پیام به جوانان غربی در شرایطی است که لیبرالیسم در دنیا شکست خورده است.

 

وی با بیان این‌که بحران مالی اخیر غرب این مسأله را ثابت کرده است، ابراز داشت: نظام‌های لیبرالیسم و صاحبان سرمایه نتوانستند این مسأله را حل کنند و فشار را به مردم تحمیل کردند و خیلی از مردم به زیر خط فقر سقوط کردند.

 

قدیری ابیانه با تأکید بر این‌که جهان شکست کمونیسم را هم تجربه کرده است، اظهار داشت: اسلام می‌تواند راه حل باشد به شرطی که راه حل را بشناسیم و همانطوری که هست بتوانیم به دنیا ارائه کنیم.

 

کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به این‌که قدرت جاذبه اسلام بسیار زیاد است، تصریح کرد: به همین خاطر است که غربی‌ها در رسانه‌‌های خود اخبار اسلام و مسلمانان را تحریف می‌کنند.

 

این فعال سیاسی در ادامه با بیان این‌که غربی‌ها موج دروغین اسلام هراسی را در دنیا به راه انداخته‌اند، ابراز داشت: آنها می‌خواهند که جامعه غرب به یک قضاوت منفی در رابطه با اسلام برسند که اگر این اتفاق بیفتد کسی به دنبال کشف حقیقت نمی‌رود.

 

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی این نامه که مخاطبین آن جوانان بودند را به اسلام دعوت می‌کند و به آنها سفارش می‌کند که به منبع اصلی آن یعنی قرآن کریم رجوع کنند چرا که کتاب‌های مضر و دروغین در رابطه با اسلام زیاد است که اگر به آنها مراجعه کنند نمی‌توانند حقیقت را تشخیص دهند.

 

قدیری ابیانه با تأکید بر این‌که مراجعه به قرآن بهترین راه تشخیص اسلام است، تصریح کرد: در این زمینه باید نخست انگیزه ایجاد کنیم و نامه رهبر معظم انقلاب می‌تواند این انگیزه را ایجاد کند و در مرحله بعد باید منبع شناخت اسلام یعنی قرآن کریم را در دسترس آنان قرار دهیم.

 

کارشناس مسائل استراتژیک با تأکید بر ا‌ین‌که بعد از این‌که قرآن را در دسترس آنها قرار دادیم باید به سمتی برویم که کتاب‌های دیگر اسلام را به آنها برسانیم، افزود: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا این مهم به بهترین کیفیت مطلوب انجام شود.

۹۳/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">