پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ

۰

گزینه نظامی آمریکا پوچ و توخالی است

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ
خبرگزاری رسا ـ قدیری ابیانه با اشاره به گزینه‌های نظامی علیه ایران، گفت: خود آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند که اگر با ایران بجنگند، در همان روز نخست تمامی ناوهایشان در منطقه از بین رفته و 20 هزار کشته خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا امشب نوزدهم بهمن در نشست سیاسی مسجد امام حسن عسکری قزوین با توجه به نامه جهانی تاریخی رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی گفت: امروز جوانان جهان احتیاج به قرآن دارند، قرآن را به جهانیان معرفی کنید، همانطور که ادواردو آنیلی در خانواده‌ای مسیحی، صهیونیستی با خواندن قرآن مسلمان شد.

 وی در ادامه پیرامون آشنایی جوانان با عقاید اسلام ابراز کرد: در مکزیک، فقط با خواندن چند حدیث مردم در نخستین جلسه مسلمان می‌شدند.

 

ایران پس از انقلاب با سرعت زیادی در حال پیشرفت است

 کارشناس امور استراتژیک با مقایسه ایران فعلی با پیش از انقلاب خاطرنشان کرد: ایران کشوری است که پیش از انقلاب از برطرف کردن کوچکترین نیازهای خود عاجز بود، اما امروز افزون بر این‌که رتبه پنجم موشکی جهان را در حوزه موشکی جنگی داریم، موشک های ماهواره‌ای، موشک ماهواره بر و سامانه پذیرنده اطلاعات ماهواره‌ای را هم دارا هستیم.

 

وی در ادامه افزود: در دنیا اختراعات مختص به دانشمندان است، اما در ایران این کار سرگرمی دانش آموزان است این در حالی است که پیش از انقلاب جزو آخرین کشورهای علمی جهان بودیم.

 

قدیری ابیانه با سخنانی مبنی بر پیشرفت ایران در اقتدار جهانی اظهار کرد: رضاخان در ابتدا مسؤول نظافت اسطبل در سفارت هلند بود که پس از رسیدن به پادشاهی معمولا از اشخاص دوم سفارتخانه های دستور می گرفت، اما امروز شخصیت های اصلی قدرتهای نخست دنیا بر سر میز مذاکره با ایران صحبت می‌کنند.

 

تحریم ها علیه ایران اسلامی بی اثر است

 سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به بی اثر بودن تحریم‌ها ابراز داشت: کشوری که علم آموزی را عبادت خداوند می داند با وجود تحریم های سخت تر از این هم کمر خم نمی کند.

 وی در ادامه افزود: اگر نیمی از  این تحریم ها بر کشوری دیگر اعمال می شد، آن کشور کمرش می شکست.

 

قدیری ابیانه با اشاره به بیداری اسلامی اظهار داشت: بیداری اسلامی از مرزها عبور کرده و به قلوب مردم رسیده است، اما باید به حاکمیت ها هم برسد همانطور که مسلمانان حوثی در یمن پیروز شدند.

 

وی  با اشاره به گزینه‌های نظامی علیه ایران تصریح کرد: خود آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند که اگر با ایران بجنگند، در همان روز نخست تمامی ناوهایشان در منطقه از بین رفته و 20 هزار کشته خواهند داشت.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در پایان با بیان این‌که قدرت اسرائیل دیگر به پایان رسیده است ابراز داشت: وزارت جنگ آمریکا پنتاگون پیش بینی کرده است تا سال 2025 اسرائیل از بین خواهد رفت.

۹۳/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">