پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: توسعه مساجد برای پشتیبانی فکری جامعه ضروری استسفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در استرالیا و مکزیک گفت: مساجد توانایی پشتیبانی فکری از جامعه را در اختیار دارند که لازم است برای این امر توسعه یابند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسن قدیری‌ابیانه در مراسم جشن انقلاب اسلامی که یک‌شنبه شب در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهر قزوین برگزار شد با اشاره به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی آن در صحنه‌های بین‌المللی اظهار کرد: بسیاری از موفقیت‌های مسلمان و جنبش‌های اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: در چند سال گذشته به صورت مرتب اخبار پیروزی مسلمانان از کشورهای مختلف در برابر رژیم‌های وابسته به غرب به گوش می‌رسد که عموم آنها با الگوبرداری از فرهنگ آزادی‌خواهی جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در استرالیا و مکزیک عنوان کرد: در گذشته اعراب برای مقابله با حاکمان مستبد در کشورهای خود با پرچم عرب گرایی در میدان مبارزه و اعتراض حاضر می‌شدند که در بسیاری از این اعتراضات شکست خوردند.

قدیری‌ابیانه ادامه داد: پس از انتخاب پرچم اسلامی و قرار گرفتن مسلمانان زیر پرچم اسلام برای مقابله با ظالمان جهان در تمام جنگ‌ها و تهاجم‌هایی که علیه کشورهای اسلامی صورت گرفته، مسلمانان پیروز بودند.

وی اضافه کرد: روحیه ظلم‌ستیزی که در مسلمانان آزادی‌خواه وجود دارد در مساجد که پایگاه فکری و اعتقادی اسلامی است ایجاد و تقویت می‌شود.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در استرالیا تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران مساجد بسیاری وجود دارد که توانایی و ظرفیت بسیاری برای پشتیبانی فکری و ارائه خوراک فرهنگی به عموم مردم جامعه را دارند و این توانایی در زمان‌های مختلف از جمله دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جنگ تحمیلی و ... ثابت شده است.

قدیری‌ابیانه با اشاره به ضرورت توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سطح جامعه اظهار داشت: لازم است مساجد موجود در کشور به پایگاه‌های فرهنگی و مراکزی برای گسترش اسلام در جهان تبدیل شوند.

وی تأکید کرد: پیام اخیر رهبر معظم انقلاب که برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی ارائه شده، می‌تواند در مساجد فعال و برجسته فرهنگی کشور تبیین، تشریح و در قالب برنامه‌های متعدد فرهنگی برای افراد مورد نظر مقام معظم رهبری ارسال شود.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک یادآور شد: عموم افراد جهان برای پذیرش و قبول دین اسلام از آمادگی کافی برخوردار هستند؛ اما دین مبین اسلام به درستی به آنها معرفی نشده و جبهه کفر به دلیل خصومت و دشمنی دیرینه خود با اسلام نکات نادرستی را به عنوان مبانی این دین الهی به ملت‌های جهان ارائه کرده است.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: ادواردو آنیلی که فرزند یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌داران غربی بود با خواندن قرآن به دین اسلام گرایش پیدا کرد.

وی مطرح کرد: خانواده ادواردو آنیلی شرکت خودروسازی فیات، باشگاه ورزشی و سرمایه‌های بسیار دیگری از مراکز تجاری دنیا در حوزه بیمه، بانک و ... را در اختیار داشتند و حاضر بودند در صورت بازگشت ادواردو از دین اسلام به مسیحیت، این ثروت را در اختیار وی قرار دهند که وی میان دین اسلام و ثروت، آگاهانه اسلام را انتخاب کرد.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در استرالیا و مکزیک با اشاره به ضرورت توسعه مبانی دین اسلام در جهان اظهار کرد: برخی افراد این تصور را دارند که مسلمان شدن یک فرد نیاز به زمان زیادی دارد در صورتی که اگر کسی بداند از منابع موجود چگونه برای جذب افراد می‌توان استفاده کرد، موفقیت زیادی کسب می‌کند.

قدیری‌ابیانه بیان کرد: برخی عقاید و مذاهب ساختگی دنیا که قصد مقابله با دین اسلام را دارند به اندازه‌ای مضحک، بی‌پایه و سست است که اگر برای مردم عادی در ابتدای دعوت آنها بیان شود نه تنها زمینه توسعه آن مذاهب را فراهم نمی‌کند بلکه با آن مقابله نیز خواهند کرد که این مهم می‌تواند نقطه قوتی برای تبلیغ دین اسلام باشد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931119001857#sthash.oR9eS2u8.dpuf
۹۳/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">