پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ق.ظ

۰

9

  همزمان با طلوع فجر سی و هفتمین بهار انقلاب، جشنی به همین مناسبت به همت کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(علیه السلام) مسجد حضرت علی اصغر (علیه السلام) و پایگاه شهید محمد ابراهیم همت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید هشتگرد، این جشن با دعوت از دکتر محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر در جمع پرشور و صمیمی مردم برگزار گردید.

دکتر قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک و عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، با تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

ایشان در آستانه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در زمینه لزوم مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش به گفت وگو پرداخت.

عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با ذکر چند نمونه از دیگر کشورها به ضرورت حمایت از حکومت و پشتیبانی از اقدامات درست و به جای دولتمردان در کنار انتقاد سازنده از ایشان پرداخت و بیان کرد: کشور ما با فعالیت یکایک مردم پیشرفت خواهد کرد و لازم است همه ی ما ضمن هوشیاری لازم بدون درنظر گرفتن سلایق سیاسی به ساختن سرزمینمان بپردازیم تا بتوانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

همچنین در ابتدای مراسم محمود پایکاری رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از مشارکت شهروندان در ساختن شهری پویاتر، به گوشه ای از اقدامات صورت گرفته از ابتدای شروع به کار شورای جدید پرداخت.

ایشان در زمینه آغاز به کار مترو، تصفیه خانه فاضلاب شهر و ... پاسخگوی سؤالات شهروندان شد و از تمامی مردم جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

7

 6

 11

۹۳/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">