پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه خبر 2قدیری‌ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: یک نکته روابط بین‌المللی که در سفر "بی‌بی" به واشنگتن از قلم افتاد
یک کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت: سفر نتانیاهو به عنوان نخست وزیر یک کشور که با آمریکا رابطه دارد، باید به دعوت آن دولت صورت گیرد، این یک قاعده روابط بین‌المللی است.
"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مخالفت شدید رهبران یهودی آمریکایی نسبت به سفر نتانیاهو به واشنگتن و سخنرانی وی در کنگره اظهار داشت: سفر نتانیاهو به عنوان نخست وزیر یک دولت که با آمریکا رابطه دارد، باید به دعوت آن دولت صورت گیرد، این یک قاعده روابط بین‌المللی است.
وی ادامه داد: جمهوری‌خواهان در تقابل با دولت حزب دموکرات از نتانیاهو دعوت به عمل آوردند که این امر موجب دلخوری دولت و تلقی کردن توهین شد.

این کارشناس علوم دفاعی استراتژیک تصریح کرد: این سفر می‌تواند موجب تشدید اختلافات بین رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا شود، بنابراین طرفداران این رژیم مایل نیستند تا بین دولت آمریکا و نتانیاهو اختلافات تشدید شود.

قدیری‌ابیانه افزود: نتانیاهو به دلیل تندروی‌هایش حتی در داخل این رژیم نیز با مخالفت‌های شدیدی روبرو است، هرچند که غربی‌ها می‌دانند که باید از نتانیاهو حمایت کنند اما مایلند تا وی مراعات حال آنان را کرده و دستورات خود را به صورت محترمانه ‌تر صادر کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رفتارهای خود ظرافت‌های لازم را برای صدور دستورات خود به هم‌پیمانانش رعایت نمی‌کند.

۹۳/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">