پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۹ ب.ظ

۰

مشهد/ واحد مرکزی خبر/ اجتماعی: دانشجویان دانشگاه فردوسی در محکومیت کشتار سه دانشجوی مسلمان در حادثه چپل‌هیل امریکا امروز مقابل درب شمالی این دانشگاه تجمع کردند.
سفیر سابق ایران در مکزیک در جمع دانشجویان معترض گفت : جنایت اصل و اساس آمریکاست و این کشور مرتکب جنایت هم علیه مردم خود و هم علیه مردم جهان می‌شود.


دکتر محمد حسن قدیری ابیانه با بیان اینکه باید از حقوق اقلیت‌های مسلمان در آمریکا دفاع کنیم افزود : دانشجویان ایرانی به تمام مسائل جهان به ویژه به مسائل مسلمانان و ظلم‌هایی که در جهان برای آنها ایجاد می‌شود توجه دارند.
قدیری ابیانه با اشاره به وحشت غرب از گسترش اسلام‌گرایی گفت : مردم جهان به ویژه کشور‌های غربی به دنبال اندیشه‌های جدید هستند و در حقیقت گروههایی مانند داعش در راستای پروژه اسلام هراسی غرب به وجود آمده است.
وی تاکید کرد : تغییر در چهره اسلام در جهت منافع استکبار ، اولویت کشور‌های غربی برای مقابله با اسلام‌گرایی است و این موج خشونت و کشتار علیه مسلمانان به همین دلیل در غرب اتفاق افتاده است.
سفیر سابق ایران در مکزیک در پایان بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از تمام مردم مظلوم و آزادیخواه جهان تاکید کرد و گفت : باید با دفاع از حقوق اقلیت‌های مسلمان در آمریکا ، اسلام واقعی را به دنیا نشان دهیم و در این راستا مشهد می‌تواند مرکز بزرگ تبلیغ اسلام باشد.

۹۳/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">