پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ب.ظ

۰

01قدیری ابیانه در دانشگاه فردوسی: جنایت بخشی از سیاست حکومت آمریکا بر مردم جهان است

یک کارشناس مسائل سیاسی با طرح این پرسش که چه کسانی جنایت چپل هیل را مرتکب شده‌اند؟ گفت: جنایت بخشی از سیاست و پایه حکومت آمریکا هم بر مردم خود و هم بر مردم جهان است.

به گزارش خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» از مشهد، قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی ظهر امروز در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در محکومیت اقدام یک آمریکایی در به شهادت رساندن سه دانشجوی مسلمان در چپل هیل، گفت: در ایران دانشجویان ما نسبت به مسلمانان جهان حساسیت دارند، زمان می‌گذارند و تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند.

 

وی با طرح این پرسش که چه کسانی جنایت چپل هیل را مرتکب شده اند؟ گفت: جنایت بخشی از سیاست و پایه حکومت آمریکا هم بر مردم خود و هم بر مردم جهان است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی کشتار دروغ تحریف و نسل کشی را از جمله سیاست‌های مورد قبول آمریکا دانست و تصریح کرد: کسانی که این سیاست‌ها را دنبال می‌کنند مورد تمجید آنان هستند و بی‌جهت نیست که امام خمینی(ره) به آنان لقب شیطان بزرگ را داده‌اند.

 

دانشجویان شهرهای مذهبی در مسیر گسترش اسلام تلاش کنند

 

قدیری ابیانیه با بیان اینکه بیداری کشورهای منطقه و حتی جهان نشان دهنده افول قدرت ابرقدرتی آمریکا است، گفت: همه اینها به دلیل این است که آنان نگرانند که نه تنها اسلام در کشورهای اسلامی تثبیت شود، بلکه فراتر از این نیز حرکت کند.

 

وی ادامه داد: احساس خطر آنان به این دلیل است که اسلام مرزهای کشورهای اسلامی را درنوردیده و جوانان غرب را نیز از آن خود کند.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک با تاکید بر اینکه امروز صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم به گوش می‌رسد، تصریح کرد: امروز لیبرالیسم به شکست انجامیده و استکبار در این فکر است و نگران این مسئله است که اسلام جای خالی موجود را پر کند.

 

قدیری ابیانه با بیان اینکه اسلام هراسی مرحله پیشرفته‌تری از مرحله تحریف اسلام است، بیان داشت: امروز استکبار به اسم اسلام دست به کشتار می‌زند. همچنین از طرف دیگر شاهد موج نژاد پرستی علیه مسلمانان هستیم که نمونه آن را در کشتار چپل هیل شاهدیم.

 

وی با اشاره به اینکه دولت آمریکا از گذشته دور علیه مسلمانان برنامه داشته است، گفت: این جنایات تنها مختص آمریکا نیست، بلکه در سایر کشورهای اروپایی شاهد خشونت علیه مسلمانان هستیم. به همین دلیل باید به دفاع برخیزیم و این دفاع تنها دفاع از مسلمانان نباشد، بلکه باید به دفاع از اسلام برخیزیم و در مسیر شناخت و گسترش آن بکوشیم.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک ضمن بیان اینکه چنانچه مردم غرب، قرآن را باز کنند حتما متوجه حقانیت اسلام خواهند شد، گفت: پیشنهاد می‌کنم جوانان دانشجو وارد چنین مسائلی شوند و دانشجویان شهرهای مذهبی با یکدیگر ارتباط گیری کرده و در مسیر گسترش اسلام تلاش کنند.

 

قدیری ابیانه ضمن بیان اینکه امروز سازمان‌های اطلاعاتی و دفاعی آمریکا پیش بینی اضمحلال رژیم صهیونیستی را کرده‌اند، یادآور شد: چنانچه رژیم صهیونیستی سرنگون شود رژیم‌های دست نشانده اطراف نیز سرنگون خواهند شد؛ این کشتارها و جنایات نمی‌توانند جلوی گسترش اسلام را بگیرند.

 

امروز هر دانشجو می‌تواند با کامپیوتر شخصی خود پایگاهی جهت گسترش اسلام باشد

 

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم تشکل‌های دانشجویی مسیری را در راه مقابله با استکبار و گسترش پیام اسلام فراهم کنند و ناحق بودن آمریکا را نه تنها برای دنیا بلکه برای مردمش روشن کنند. امروز نه تنها مردم مسلمان نیازمند حمایت هستند که حتی مردم آمریکا و اروپا نیز به این حمایت نیازمندند.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک در پایان بیان داشت: امروز هر دانشجو می‌تواند با کامپیوتر شخصی خود پایگاهی جهت گسترش اسلام باشد.

۹۳/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">